Gå til innhold

Hvordan er True Crime New York City?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan kan du si at spillet er bedritent dårlig!!?? Kanskje det heller er du som er påvirket av negativ omtale fra enkelte spillemagasiner etc.

5221665[/snapback]

Det er en undervurdering av Macao, og bare gjetting.

Skamme seg bør du.

5223156[/snapback]

Hva i alle dager er det du snakker om. Undervurdering! jeg synes et spill er bra som mange andre på denne tråden og noen synes det er dårlig. Må da være rom for subjektiv vurdering er det ikke? Har du forresten spillt spillet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan kan du si at spillet er bedritent dårlig!!?? Kanskje det heller er du som er påvirket av negativ omtale fra enkelte spillemagasiner etc.

5221665[/snapback]

Det er en undervurdering av Macao, og bare gjetting.

Skamme seg bør du.

5223156[/snapback]

Hva i alle dager er det du snakker om. Undervurdering! jeg synes et spill er bra som mange andre på denne tråden og noen synes det er dårlig. Må da være rom for subjektiv vurdering er det ikke? Har du forresten spillt spillet?

5225457[/snapback]

Nei.

Har bare lest anmeldelser, og hørt hva folk sier. Har eneren.

Skrevet
Folk må absolutt få mene hva de vil! :)

Personlig mener jeg at True Crime LA ikke er noe bra spill. Jeg synes faktisk, som jeg nevnte tidligere, at det er et veldig dårlig spill.

5225702[/snapback]

Hva med å forklare hva som gjør det så dårlig da.

Bugs holder ikke.. Jeg likte ikke spillet i begynnelsen selv, men når man blir vandt med dem, så blir det bedre etter hvert.

Skrevet

Er vel ingen grunn til å ta av på grunn av et spill betyr vel ikke så mye. De som liker True crime om det er enern eller toern har neppe dårlig smak, men skjønner at de hardbarka GTA tilhengerne har en ubestridt favoritt eller har jeg ikke rett:)?

Ellers så er det mye bra spill i vente fram mot jul så er bare å benkre seg opp foran tv og kose seg :dribble:

Skrevet (endret)
[iC,29/11-2005 : 16:02]Folk må absolutt få mene hva de vil! :)

Personlig mener jeg at True Crime LA ikke er noe bra spill. Jeg synes faktisk, som jeg nevnte tidligere, at det er et veldig dårlig spill.

5225702[/snapback]

Hva med å forklare hva som gjør det så dårlig da.

Bugs holder ikke.. Jeg likte ikke spillet i begynnelsen selv, men når man blir vandt med dem, så blir det bedre etter hvert.

5230831[/snapback]

Eh, hvorfor i helsike skulle ikke bugs holde, når det er så utrolig mange bugs hele veien gjennom spillet?

Da i såfall må jo Söldner være et av 2004's beste spill da, siden det inneholt omtrent alle våpen og kjøretøy som finnes i virkeligheten i dag, du har mulighet til å lage din mer eller mindre unike karakter, spillearealet er omtrent like stort som Australia's flateareal (tror det var noe sånn), og ALT av omgivelser kan ødelegges.

Dette spillet er så umenneskelig buggete at det ikke blir noe artig å spille det i det hele tatt. Men om det er som du sier at bugs ikke teller, så er jo dette et sinnsykt bra spill da... :roll:

Men for all del, la oss si at bugs ikke teller da. Grafikken i True Crime er omtrent noe sånn som middelmådig, voice-over er til å spy av, demonene som kommer etter hvert gjør spillet patetisk, kontrollene er makabert dårlig satt opp, osv osv osv. Jeg kan sitte her i tyve år og nevne negative ting om dette spillet uten å si èn ting to ganger.

Endret av MeTa][iC
Skrevet

jaja.. JEG likte å kjøre rundt som purk med raske biler, skaffe meg bedre våpen, og arrestert kriminelle utenom oppdragene. Men jeg har tydeligvis ikke opplevd like mange bugs som deg..

Det er mest lyden til bilene som er litt plagsom.

Skrevet

Selvfølgelig, et buggete spill trenger jo ikke å være et elendig spill da.

Jeg har spilt Sacred utrolig mye. Før de siste store patchene kom var spillet utrolig buggete. Det var flere bugs som forhindret meg i å fortsette hovedhistorien!

Likevel har jeg hatt det utrolig mye morro med Sacred gjennom tidene.

Likte også (og liker den dag i dag) Pirates Of The Caribbean. Jeg vet ikke hva andre folk synes om spillet, men jeg har på følelsen av at jeg er den eneste i hele verden som liker spillet. Jeg liker spillet forresten umåtelig godt, og jeg har spilt gjennom det en million ganger.

Det er noe med det som gjorde meg forelsket fra første stund jeg satte meg ned med det. Det har noen fjompete problemer, sånn som kontrollene for å gå, etc, men ser man forbi det er spillet utrolig bra. Jeg elsker det! :)

Kan godt hende at om jeg bare setter med ned mer med True Crime, eller rettere sagt, satt meg ned mer med True Crime, så kan det godt hende at jeg likte det bedre, men da jeg prøvde det føltes det ut som at det ikke appellerte til meg i det hele tatt.

Skrevet

Foreslår at du kjøper inn litt snacks, brus og fikser True Crime - New york city og spiller det i helgen. På mandag gir du en tilbakemeldig på hva du synes. OG IKKE KOM Å SNAKK OM BUGS DA!! hehe. uansett kos dere.

:tease:

Skrevet

Men jeg har blitt sååå lei av konsoll har tatt over spillmarkedet. Det lages nesten ikke spill til PC mere :(

f.eks. dette spillet ville jeg likt å hatt til PC.

Eneste konsoll jeg har er Sega 8bit :p:love:

mega-drive.jpg

Skrevet
Men jeg har blitt sååå lei av konsoll har tatt over spillmarkedet. Det lages nesten ikke spill til PC mere :(

f.eks. dette spillet ville jeg likt å hatt til PC.

Eneste konsoll jeg har er Sega 8bit :p:love:

mega-drive.jpg

5257762[/snapback]

Det lages jo masse pc spill. Dessuten kan du jo kjøpe en konsoll.

Segaen var sinnsykt gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...