Gå til innhold

Xbox bygget inn i en koffert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for de positive tilbakemeldingene :)

Er med på acryan konkurransen ja :thumbup:

Den er litt rotete inni, men det er jo ikke meningen at den skal stå åpen heller.

Skrevet

Har hatt litt problemer med varm strømforsyning, så jeg måtte finne på noe for å få kjølt den ned.

Tok en liten cpu vifte fra et gammelt hovedkort med 75 MHz prosessor.

Jeg skal også bestille en tube med artic silver 5, for å prøve å få ned tempraturen på cpuen.

IMG_2122.JPG

Skrevet

Viften jeg la til fungerte veldig bra :)

Da jeg tok på kjøleribbene på strømforsyningen før jeg satt på viften brant jeg meg nesten, men nå var den bare lunken etter å ha stått på i mange timer.

Ble litt mer støy med viften, men jeg merker ikke det så lenge jeg skrur opp volumet på stereoannlegget :p

Skrevet
Viften jeg la til fungerte veldig bra :)

Da jeg tok på kjøleribbene på strømforsyningen før jeg satt på viften brant jeg meg nesten, men nå var den bare lunken etter å ha stått på i mange timer.

Ble litt mer støy med viften, men jeg merker ikke det så lenge jeg skrur opp volumet på stereoannlegget :p

5182652[/snapback]

Eller så kan du kjøpe en støre vifte som du kjører på lav hastighet ;)

Skrevet

Har litt lite plass inne i kofferten, så det kan bli vanskelig å få plassert en større vifte, men jeg har tenkt å sette en bryter på viften som jeg kan justere hastigheten med.

Så får jeg ned turtallet litt :)

Skrevet
Har litt lite plass inne i kofferten, så det kan bli vanskelig å få plassert en større vifte, men jeg har tenkt å sette en bryter på viften som jeg kan justere hastigheten med.

Så får jeg ned turtallet litt :)

5182807[/snapback]

Tenkte ikke på å sette den på tvers, altså i toppen ;)

Skrevet
Tenkte ikke på å sette den på tvers, altså i toppen ;)

Lol, tenkte ikke på det :blush:

Noen forslag til vifte? Kanskje jeg kan kjøpe en til av den jeg allerede har i lokket.

Skrevet

Nå i helgen tok jeg litt artic silver 5 på prosessoren og gpuen i xboxen.

tempraturen ligger lavere enn jeg hadde forventet. Nå er cpuen 50 grader load og gpuen er 40 grader load, så er ganske fornøyd med resultatet (var før 55/44).

Her er et bilde av cpuen med den gamle kjølepastaen

IMG_2129.JPG

Her er et bilde av cpuen etter jeg tok på artic silver 5 (sorry for et uskarpt bilde)

IMG_2130.JPG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...