Kanetheheatsink Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 (endret) Hei! Kjøpte idag FEAR og oppdaget når jeg kom hjem at min dvd spiller ikke vil fungere. Derfor satte jeg dvd'en inn i min bærbare data og delte dvdrommen. Jeg tok kopi av alle filene, og innstalerte på stasjonere data. Da jeg var ferdig med å innstalere, skulle jeg starte men da fant den ikke dvden. Derfor laget jeg en ISOfil på den bærbare pcen og sendte med MSN over til stasjonære. Åpnet den i Daemon og da får jeg beskjeden (se bildet). Hva kan jeg gjøre nå? Endret 16. november 2005 av magubrothers
Co[]V[]bster Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 (endret) F.E.A.R kjører nyere typer kopisperre. Siden det er en backup du snakker om her, så skal jeg hjelpe deg. Det du trenger er sd4hide.exe (google it) Mount din backup image, i for eksempel alcohol eller daemon tools. kjør sd4hide, og trykk hide (alltså den gjemmer den virtual drive'n så FEAR ikke ser den.) Så bør spillet kjøre fint. Om ikke sd4hide funker, kan du bruke en eldre metode, ved å laste ned anti-blaxx og sr7.stop (google it). Endret 17. november 2005 av Co[]V[]bster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå