Togo Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 De fleste i T9 har K/D ratio på rundt 3. En må spille ferdig runden for at statsen kan gå inn, nettopp for å forhindre ---^
Steina Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Man må jo ikke spille ferdig rundene for at statsen blir registrert.. Det tror jeg ikke NOE på. For det første, så høres det ut som et VELDIG dårlig laget system. Og for det andre, så har jeg jo fått medaljene jeg har tjent en runde hvis jeg skrur av midt i den runden.
[^..^]Christian Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Ja, dette har jeg lurt veldig på,,, altså om statsen registreres om en ikke spiller ferdige en runde.... Er jo litt feigt da, hvis en f.eks får en purple heart, så kan en bare disconnecte, og så fjernes den.... ? noen som hvordan det er ? Men, litt on topic: K/d ratio har nok noe å si, men ikke så mye,,,, ettersom serverene er veldig forskjellige,,, som nevnt synes jeg også at battlefield.no serverene ligger et stykke over i vansklighetsgrad i forhold til de fleste andre. Battlefield 2 er i det hele et veldig vanskelig spill å si hvem som er best osv... ettersom det er et såpasse lagbasert spill... Hvilke lag/clan som er best derimot går det vel an å si noe om... Hvis en ønsker å vite en enkelt spiller,så bør en nok se på spill hvor individuelle ferdigheter teller alt, som UT 1on1 osv..
weliiiss3245 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg syntes det er spm som har mest å si ikke k/d ratio. Selvfølgelig må du ikke spille runden ferdig for at statsen skal bli lagret.
fiskfisk Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 (endret) De beste spiller uansett (ikke|lite) public. .. Stats sier ingenting! Endret 19. november 2005 av fiskfisk
Steina Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Selvfølgelig må du ikke spille runden ferdig for at statsen skal bli lagret. 5176916[/snapback] Det er ingen selvfølge! Det er mange spill som du kan sjekke statsen på, og jeg har ikke opplevd med noen at du MÅ spille ferdig runden for at den skal lagres. Du kan jo bare prøve da og ta masse teamkills og avslutte før runden er ferdig. Selv om du disconneter midt i en runde så får du de poengene du har tjent. Har være borti at jeg har fått medaljer, og blitt kicka f.eks. samme runde, og jeg fikk medaljene. Det med at du må spille ferdig rundene er bare tull. Om du påstår noe annet så bør du komme med bevis.
SPRCO Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 (endret) Han her må vel være en av de bedre. 4.9 poeng i minuttet! EDIT: ops, han var jo ikke norsk.... Endret 19. november 2005 av NoElite
Veitafan Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Når skal folket lære at stats har absolutt ingen ting å si når det kommer til hvor god en er i BF2. Hvordan måler en hvem som er best? Er det overall? Er det forskjellige kits? Hvem som er best til å dodge noobtube? Hvem som kniver best? BF2 er et lagspill hvor individuelle skills undergår teamets evne til å jobbe som et team. Hadde vi hatt kåringer over beste tankssjåfør, helipilot, AT, sniper osv hadde jeg skjønt det, men det blir for søkt å kåre en overall spiller. 5172341[/snapback] Du har evig rett. Samme saken med cs. Jeg mener det teit å diskutere hvem som er best i et lagspill. Diskuter det i q3 i stedet.
MistaWu Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 (endret) Han her må vel være en av de bedre. 4.9 poeng i minuttet! EDIT: ops, han var jo ikke norsk.... 5177331[/snapback] Japanske flagget er ganske likt det norske ja Endret 19. november 2005 av [urban]
weliiiss3245 Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Selvfølgelig må du ikke spille runden ferdig for at statsen skal bli lagret. 5176916[/snapback] Det er ingen selvfølge! Det er mange spill som du kan sjekke statsen på, og jeg har ikke opplevd med noen at du MÅ spille ferdig runden for at den skal lagres. Du kan jo bare prøve da og ta masse teamkills og avslutte før runden er ferdig. Selv om du disconneter midt i en runde så får du de poengene du har tjent. Har være borti at jeg har fått medaljer, og blitt kicka f.eks. samme runde, og jeg fikk medaljene. Det med at du må spille ferdig rundene er bare tull. Om du påstår noe annet så bør du komme med bevis. 5177177[/snapback] Ser du ikke hva jeg skriver? skal jeg foklare hva jeg skrev for deg? jeg sa at du selvfølgelig IKKE trenger å spille runden ferdig for at poengene skal bli lagret. Merk at det står "ikke". Vet du ikke hva det betyr?
MistaWu Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Runden må vel faktisk spilles ferdig for at du får poeng...
Steina Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Selvfølgelig må du ikke spille runden ferdig for at statsen skal bli lagret. 5176916[/snapback] Det er ingen selvfølge! Det er mange spill som du kan sjekke statsen på, og jeg har ikke opplevd med noen at du MÅ spille ferdig runden for at den skal lagres. Du kan jo bare prøve da og ta masse teamkills og avslutte før runden er ferdig. Selv om du disconneter midt i en runde så får du de poengene du har tjent. Har være borti at jeg har fått medaljer, og blitt kicka f.eks. samme runde, og jeg fikk medaljene. Det med at du må spille ferdig rundene er bare tull. Om du påstår noe annet så bør du komme med bevis. 5177177[/snapback] Ser du ikke hva jeg skriver? skal jeg foklare hva jeg skrev for deg? jeg sa at du selvfølgelig IKKE trenger å spille runden ferdig for at poengene skal bli lagret. Merk at det står "ikke". Vet du ikke hva det betyr? 5178775[/snapback] Huff.. Nå var jeg for kjapp utpå igjen. Beklager. La oss bare si at jeg kommenterte [urban]
FPShooter Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Runden må vel faktisk spilles ferdig for at du får poeng... 5179507[/snapback] Nei, det går på tid. Leste ett sted at du må spille 5 minutter før statsen blir registrert, men jeg har ikke testet det selv.
cyberPanda Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Han her må vel være en av de bedre. 4.9 poeng i minuttet! EDIT: ops, han var jo ikke norsk.... 5177331[/snapback] han har bare drevet å kjørt tanks på karkand da, ikke noe vanskelig å få bra stats da. men 4.9 spm er fortsatt ganske inponerende.
sixx Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 ,20/11-2005 : 01:53]Runden må vel faktisk spilles ferdig for at du får poeng... 5179507[/snapback] Nei, det går på tid. Leste ett sted at du må spille 5 minutter før statsen blir registrert, men jeg har ikke testet det selv. 5181417[/snapback] Tror det stemmer faktisk... Jeg har spillt i noen få minutter, fatt endel poeng, så mista tilkoblinga elelr noe sånt...å ingen poeng registrert...Men hvertfall før patch 1.3 hendte det at jeg spillte i 20-30 minutter på en server, gikk ut før spillet var ferdig å fikk ingen poeng
_MrMilo_ Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 ,20/11-2005 : 01:53]Runden må vel faktisk spilles ferdig for at du får poeng... 5179507[/snapback] Nei, det går på tid. Leste ett sted at du må spille 5 minutter før statsen blir registrert, men jeg har ikke testet det selv. 5181417[/snapback] Tror det stemmer faktisk... Jeg har spillt i noen få minutter, fatt endel poeng, så mista tilkoblinga elelr noe sånt...å ingen poeng registrert...Men hvertfall før patch 1.3 hendte det at jeg spillte i 20-30 minutter på en server, gikk ut før spillet var ferdig å fikk ingen poeng 5187975[/snapback] Mente jeg leste i et intervju et sted (sikkert med L.Gustavsson) at en må spille 5 min for at stats skal bli registrert, men det er først etter at runden er avsluttet at server sender info til stat-server om ståa. Det håper jeg alle har innsett. Men det har vært episoder der stats ikke har blitt oppdatert. Jeg hadde flere utestående awards/ribbons/badges som ikke dukket opp i det hele tatt. Om poengene ble oppdatert vites ikke.
toph1980_ Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Stats registreres etter gitt antall mins, og ja, av og til faller stats ut av ranked servere slik at man ikke får med rundescoren. Men det skjer veldig sjeldent. Som serveradmin hos Battlefield2.no har vi testet en del på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå