sixx Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Tittelsn snakker for seg selv... Noen som har en formening om hvem som er den beste spilleren i Norge??
Fl@meboy Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Det lurer jeg og på....må ha dette i mine innlegg da
Lars :) Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Mener at team9|Redux er en av de bedre norske BF2 spillerene. Men etter det kommer supreme.l^rs^
sixx Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Har du en link til han som viser statsen hans? Fant han ikke selv på bf2s.com
MistaWu Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 1 mann er vel neppe ubergod i alt uansett, så det er vel egentlig ganske håpløst å si hvem som er best
sixx Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 det må vel være en fra klanen TIMP. 5166981[/snapback] TIMP ja; Trondheims Inkompetente Multiplayerspillende Pepperkakemenn Å hvem av oss er best da morten?? Du har bedre stats enn meg da.... Men on topic: seriøst, De som er nevnt her har jo ikke så veldig mange poeng da...
DurinVIII Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Poeng er ikke alt da Det var iallefall Urban som hadde mest poeng for en stund tilbake, vet ikke om det er han fortsatt
hugRmunR Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 (endret) Trenger ikke å ha mye poeng får å være god vet dere Endret 17. november 2005 av Northern
Elendil Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Tja TeddeH og Redux kanskje. Poeng, stats har ingenting å seie for kven som er best.
Togo Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 (endret) Når skal folket lære at stats har absolutt ingen ting å si når det kommer til hvor god en er i BF2. Hvordan måler en hvem som er best? Er det overall? Er det forskjellige kits? Hvem som er best til å dodge noobtube? Hvem som kniver best? BF2 er et lagspill hvor individuelle skills undergår teamets evne til å jobbe som et team. Hadde vi hatt kåringer over beste tankssjåfør, helipilot, AT, sniper osv hadde jeg skjønt det, men det blir for søkt å kåre en overall spiller. Endret 18. november 2005 av Togo
sixx Skrevet 18. november 2005 Forfatter Skrevet 18. november 2005 Når skal folket lære at stats har absolutt ingen ting å si når det kommer til hvor god en er i BF2. Hvordan måler en hvem som er best? Er det overall? Er det forskjellige kits? Hvem som er best til å dodge noobtube? Hvem som kniver best? BF2 er et lagspill hvor individuelle skills undergår teamets evne til å jobbe som et team. Hadde vi hatt kåringer over beste tankssjåfør, helipilot, AT, sniper osv hadde jeg skjønt det, men det blir for søkt å kåre en overall spiller. 5172341[/snapback] oki må vel nesten si at det er et godt svar da... Du har faktisk et poeng... Så jeg kan faktisk være best i Norge da:P?
Polar Pål Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Boozo er en allround meget god spiller, særlig på urbane baner...
MistaWu Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 bf2 rankinga sier vel egentlig veldig lite om nivået til spillern..
Steina Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Det som går ann å se på, er K\D ratioen da.. Det sier vel egentlig en del. Men uansett så vil ikke det si 100% hvem som er BEST.
different Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Det som går ann å se på, er K\D ratioen da.. Det sier vel egentlig en del.Men uansett så vil ikke det si 100% hvem som er BEST. 5173483[/snapback] Det sier ikke en del nei. Kanskje vedkommende ligger en ekstremt feig plass der han umulig kan dø, men pøse på med kills ?
MistaWu Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 tja, da er du jo ikke helt fjern heller da....
Lars :) Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 (endret) Kan jo bare vente i en base med C4 til en fiende kommer og sprenge den av og deretter disconnecte fra serveren, da får man grei KDR. Men det fins også forskjellige nivå på serverene. De offisielle serverene er det ganske lett og få høy KDR på, mens f.eks. BF.no er det en god del vanskligere. Endret 18. november 2005 av Lars Anders
Steina Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 jaja.. Det har selvfølgelig masse med hvem du spiller imot.. Om man spiller på en skikkelig noob server, så får man god k\d ratio.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå