Gå til innhold

hvilken spiller er best i norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
det må vel være en fra klanen TIMP.

5166981[/snapback]

TIMP ja; Trondheims Inkompetente Multiplayerspillende Pepperkakemenn

Å hvem av oss er best da morten?? :p

Du har bedre stats enn meg da.... :cry:

Men on topic: seriøst, De som er nevnt her har jo ikke så veldig mange poeng da...

Skrevet (endret)

Når skal folket lære at stats har absolutt ingen ting å si når det kommer til hvor god en er i BF2. Hvordan måler en hvem som er best? Er det overall? Er det forskjellige kits? Hvem som er best til å dodge noobtube? Hvem som kniver best?

BF2 er et lagspill hvor individuelle skills undergår teamets evne til å jobbe som et team.

Hadde vi hatt kåringer over beste tankssjåfør, helipilot, AT, sniper osv hadde jeg skjønt det, men det blir for søkt å kåre en overall spiller.

Endret av Togo
Skrevet
Når skal folket lære at stats har absolutt ingen ting å si når det kommer til hvor god en er i BF2. Hvordan måler en hvem som er best? Er det overall? Er det forskjellige kits? Hvem som er best til å dodge noobtube? Hvem som kniver best?

BF2 er et lagspill hvor individuelle skills undergår teamets evne til å jobbe som et team.

Hadde vi hatt kåringer over beste tankssjåfør, helipilot, AT, sniper osv hadde jeg skjønt det, men det blir for søkt å kåre en overall spiller.

5172341[/snapback]

oki :D må vel nesten si at det er et godt svar da... Du har faktisk et poeng...

Så jeg kan faktisk være best i Norge da:P? :w00t:

Skrevet
Det som går ann å se på, er K\D ratioen da.. Det sier vel egentlig en del.

Men uansett så vil ikke det si 100% hvem som er BEST.

5173483[/snapback]

Det sier ikke en del nei. Kanskje vedkommende ligger en ekstremt feig plass der han umulig kan dø, men pøse på med kills ?

Skrevet (endret)

Kan jo bare vente i en base med C4 til en fiende kommer og sprenge den av og deretter disconnecte fra serveren, da får man grei KDR. Men det fins også forskjellige nivå på serverene. De offisielle serverene er det ganske lett og få høy KDR på, mens f.eks. BF.no er det en god del vanskligere.

Endret av Lars Anders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...