Gå til innhold

Grafikkbug og driverfeil?


Anbefalte innlegg

Har et XFX Geforce 6600GT 256 AGP...

 

Jeg har nettopp fått ny hardware og da innstallerte jeg samtidig de nyeste driverne til Nvidia (81.87) bare flimring på skjermen med den. Så innstallerte jeg den som fulgte med skjermkortet, en gamlere alså! Da kom jeg inn i spillet uten at det hele tiden flimret. Men da gikk det i EXTREME slowmotion! Jeg stillte ned grafikken før jeg kom inn i spillet men det funket ikke, hva er galt? Jeg fåt ikke trykt på noe inni spillet fordi pila til musa beveger seg også veeeeldig tregt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er de siste driverene som bråker med dette kortet.

Skjedde det samme med mitt og nå er det kassert til fordel for ATI(X800XT).

 

3D ble bare en brun/grå skjerm,instalerte driverne som fulgte med og da fikk jeg bilde men teksten er bare ||||||||| ||||||||||

 

77.77 hvis jeg ikke helt tar feil, den siste driveren som støtter dette kortet.

De nye, 80 serien er det bare støtte for sli og nyere kort.

Prøv og google litt, er en del som har disse problemene med de nye driverene.

Lenke til kommentar

Vel de driverene som fulgte med er de eneste som virker helt til jeg entrer spillet! Da går alt i EXTREME slow motion, noe det overhodet ikke skal gjøre. Har nettopp fått nytt HK og er overbevisst om at det er Asrock og Nvidia som kræsjer totalt...

 

Kanskje jeg skulle formatere igjen? På den gamle hardwaren min gikk alt glatt, hadde et MSI K7T Turbo2 med det samme skjermkortet som jeg har nå...

 

Eller kanskje man skulle oppdatere bios?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...