Gå til innhold

Bærbar til muttern. Pris fra 6-7000


Piggsvinet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man trenger ærlig talt ikke en pc til nesten 8000 hvis man bare skal bruke den til internett, word og exel. Da er det greit å kjøpe en som er billigere og samtidig spandere på seg ekstra rambrikke.

5165175[/snapback]

Det er mange som har tenkt på den måten og endt opp med en pc som ikke er brukbar. Jeg kjenner flere som har kjøpt pcer til nesten 10000 kr og som ikke kan kjøre flere programmer samtidig uten at alt går tregt. (PCen har vært oppryddet og formatért) Grunnen til slike problem er den integrerte grafikken som bruker av systemminnet. Dette fører til belastende trafikk. Men det finnes kanskje pcer som gir enda mer for pengene enn modellen jeg viste til.
Lenke til kommentar
Denne HP maskinen på ukens tilbud fra MPX er bra nok i massevis til den slags bruk. 5999 kroner, men legg gjerne på en ekstra minnebrikke. XP trives bedre med 512MB.

 

http://www.mpx.no/aspx/login.aspx?ReturnUr...7468&plid=57468

 

Test her:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=212736

5165293[/snapback]

 

Støtter dette valget. En solid maskin som holder til det som beskrives. Om det er delt grafikk eller ikke spiller liten rolle når det er snakk om å kjøre kun 2D grafikk. Tror ikke dama kjører fem programmer samtididg heller...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har fått i oppdrag å sjekke markedet for billige bærbare. Velger å fortsette denne gamle tråden i stedet for å starte en ny. Selv om "muttern" sikkert har fått PC!

 

Mitt foreløpige valg er FUJITSU SIEMENS AMILO PRO V 2030 med 15"skjerm, trådløst nettv., 512 MB RAM, Celeron M-370 (1.5GHz), DVD-brenner og FireWire til i overkant av 6000.-.

 

Noen som kjenner denne? Ser for meg ut til å gi mer for pengene enn både Dell, Acer og HP...

 

EDIT:

Leser i spesifikasjonene at batterivarigheten er på 1 time! Er det mulig?? Kanskje ikke så bra maskin likevel..............

Endret av nojac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...