Nosferatu Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Syns den er så utrolig stygg.. Skjønner ikke hva de har tenkt på. Håper de får fiksa på den snart. Han som har laga den skal jo lissom være super uber værst på å lage spill ui'er. Han kan ikke få mye jobber etter det han har laga der. Lillebrutter på 10 kunne laget bedre.
Nitrius Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Syns ikke det var så værst jeg, selv om jeg kunne ønske at UIet hadde vært litt smalere, slankere eller hva jeg skal kalle det, men det er ikke det beste jeg har sett liksom. En liten ting, er det mulig å ha fler sånne "action bars" oppe? slik at jeg kan plassere ut fler skills?
Nosferatu Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Savner veldig å kunne resize radaren.. På 1280x1024 blir den veldig liten synes jeg. Synes også ui'en er litt for "hakkete" rundt kantene, virker litt uferdig på en måte. Har ikke funnet ut noen måte å få fler actionbars på. Tror ikke du får det pga. måten den blir brukt på nå. Kan jo sette opp en key for å bytte bars da, vi har jo fortsatt ni stk. Noen funnet ut av chat boksen? Står på config at jeg har alle fanene jeg hadde før, men jeg får ikke frem fler enn den ene som heter chat.. Litt forvirring i starten. hehehe
Avean Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Designet er helt kurrant men jeg syns ikke kontrollene er så jævlig praktisk at det gjør noe . Må jo bruke shortcuts på keyboardet for nesten ALT jeg gjør pga de har gjort spillet veldig arkadelignende men problemet er jo at det ikke er arkade men ett MMORPG ! Er ihvertfall ufattelig trist og se mange kjente og gamle venner stikke fra SWG . Fikk nesten vondt i magen den siste dagen før NGE kom ut da Creature Handlers og Teras Kasi folk var ute og viste seg for siste gang . Groupa og hadde det morro og hadde en Jedi i gruppa som alle respekterte siden han hadde jobbet hardt for det. Nå kryr det av jedies og bounty hunters overalt ...alle er samme template Skal ikke nekte for at jeg digger det nye combat systemet men jeg vil ha tilbake alle proffessionene.
Nosferatu Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 Er ihvertfall ufattelig trist og se mange kjente og gamle venner stikke fra SWG . Fikk nesten vondt i magen den siste dagen før NGE kom ut da Creature Handlers og Teras Kasi folk var ute og viste seg for siste gang . Groupa og hadde det morro og hadde en Jedi i gruppa som alle respekterte siden han hadde jobbet hardt for det. Nå kryr det av jedies og bounty hunters overalt ...alle er samme template sad.gif Skal ikke nekte for at jeg digger det nye combat systemet men jeg vil ha tilbake alle proffessionene. Så utrolig enig
Soth Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 NGE har nettopp kommet ut, ingen vits å vurdere hvordan det funker på lang sikt nå. Å avslutte kontoen din nå, bare fordi du syns det ser mørkt ut. Er idioti... Som sagt så er NGE ganske nytt, og det VIL komme flere professions, men akkurat nå må de fikse de store bugsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå