DurinVIII Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Bekreftelse Gaile Greys svar ligger på tredje side. Så, hvordan tror folk at den nye professionen blir? Selv håper jeg på noe som kunne ligne litt på en close combat mesmer
Idioteque Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Satser på at ANet klarer å få til noe unikt. Men så lenge det ikke er noe ala WoW-rogue, så er jeg fornøyd.
H4ngm4N Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Play Magazine's third annual edition of the "Girls of Gaming" series features an introduction to one of the new Guild Wars professions, including concept art, a bit of background, and a piece of in-game lore. Learn more about Nika, a Guild Wars Assassin, in the Play special edition, which you will find on newsstands now. Yay! Det kommer flere. Gleder meg allerede!
SGE7000 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 (endret) Tge figure beside the censer disappeared, and a pair of gleaming swords, one long, one short, appeared before Nika. 'Just these.' The master's voice came from behind her. Nika knew well what this meant. Receiving the weapons she was to use for the task ahead signaled the end of their meeting. Lifting the blades, one in each hand, she rolled back onto the balls of her feet and cam to stand once again. Jaja - ser ut til at assassins skal få lov til å dual-wielde våpen EDIT: hehe, det sto visst nederst i førsteposten på den sida og EDIT2: Wow, flere classes Pirate Lumberjack Endret 24. november 2005 av SGE7000
hausoo Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Dette er expansion det er snakk om? ikke en update?
SGE7000 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Dette er expansion det er snakk om? ikke en update? 5202880[/snapback] Expansion ja
hausoo Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Har det kommet noe info om når den nye expansionen kommer?
DurinVIII Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 1. kvartal 2006 er vel det som er sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå