spiro Skrevet 15. november 2005 Rapporter Del Skrevet 15. november 2005 Noen som har peil på om det finnes noen bra snowboard spill til PC? Har hatt mange bra timer med f.eks Amped på konsoll. Noe tilsvarende har jeg ikke klart å finne til pc. Lenke til kommentar
overklokke Skrevet 15. november 2005 Rapporter Del Skrevet 15. november 2005 Supreme Snowboarding Lenke til kommentar
spiro Skrevet 15. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2005 Supreme Snowboarding 5157249[/snapback] Øhm... Tusen takk for raskt svar, men jeg hadde håpet på et spill som var laget i dette årtusenet. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 15. november 2005 Rapporter Del Skrevet 15. november 2005 Beklager, men da skal du lete godt tror jeg. Supreme Snowboarding er rimelig bra, og jeg syntes X Games Pro Boarder (1998 eller deromkring) også var noenlunde underholdende. Men fra dette årtusenet? Ingen som jeg vet om. Dog synes jeg ikke du skal avfeie det bare fordi det er fra 1999. Har ikke så mye å si for spillbarheten, vel? Lenke til kommentar
spiro Skrevet 15. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Dog synes jeg ikke du skal avfeie det bare fordi det er fra 1999. Har ikke så mye å si for spillbarheten, vel? 5157299[/snapback] Sant nok. Eldre spill kan fortsatt være geniale. Får ta en titt på det. Problemet mitt er at jeg er gfx freak. *Laste ned demo* Endret 15. november 2005 av xlnt Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. november 2005 Rapporter Del Skrevet 15. november 2005 X Games Pro Boarder 5157299[/snapback] Ja! Der sa du det. Det må være det beste snowboardspillet noensinne. Hadde det til PSX. *Drømme nostalgiske drømmer.* Lenke til kommentar
spiro Skrevet 16. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 Skiten ga bare kryptiske feilmeldinger. Demo er ikke prøvd med andre ord. Vel vel. Kjøre seg lei på TM Exteme i kveld og vente på siste NFS da. Ser ikke ut til at jeg får tilfredsstilt mine virituelle snjofjøl lyster uten å handle en konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå