Gå til innhold

Bytte til Netcom,edge og 3g?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

 

For å kunne benytte deg av 3G må du bestille deg et såkalt USIM. Dette får du i fra forhandleren din og ja, det er lansert :)

EDGE har vært lansert lenge og det får du til og benytte med vanlig SIM fra Netcom.

5150111[/snapback]

 

Koster dette meg noe??

Nå har jeg bestilt fra nettsiden deres, så det du mener er at jeg vil få tilsendt et vanlig sim-kort fra dem, men for å benytte meg av 3g må jeg da bestille et

USIM kort?

Lenke til kommentar
Hei.

 

For å kunne benytte deg av 3G må du bestille deg et såkalt USIM. Dette får du i fra forhandleren din og ja, det er lansert :)

EDGE har vært lansert lenge og det får du til og benytte med vanlig SIM fra Netcom.

5150111[/snapback]

 

Koster dette meg noe??

Nå har jeg bestilt fra nettsiden deres, så det du mener er at jeg vil få tilsendt et vanlig sim-kort fra dem, men for å benytte meg av 3g må jeg da bestille et

USIM kort?

5150147[/snapback]

 

Hei.

 

Om du får et USIM kort ved bestilling fra nettsiden eller vanlig, det er usikker. Vet ikke hvor lenge siden du har bestilt, så hvis det ikke er for sent, kan du jo ringe Netcom og høre om du får tilsendt et USIM istedet.

 

Skader ikke og høre.

Lenke til kommentar
Hei.

 

For å kunne benytte deg av 3G må du bestille deg et såkalt USIM. Dette får du i fra forhandleren din og ja, det er lansert :)

EDGE har vært lansert lenge og det får du til og benytte med vanlig SIM fra Netcom.

5150111[/snapback]

 

Koster dette meg noe??

Nå har jeg bestilt fra nettsiden deres, så det du mener er at jeg vil få tilsendt et vanlig sim-kort fra dem, men for å benytte meg av 3g må jeg da bestille et

USIM kort?

5150147[/snapback]

 

Hei.

 

Om du får et USIM kort ved bestilling fra nettsiden eller vanlig, det er usikker. Vet ikke hvor lenge siden du har bestilt, så hvis det ikke er for sent, kan du jo ringe Netcom og høre om du får tilsendt et USIM istedet.

 

Skader ikke og høre.

5150592[/snapback]

 

 

Bestilte igår kveld.

Snakket med kundeservice nettopp.

Han mente at alle nye bestillinger som blir gjort for tilsendt

det nye USIM kortet. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei.

 

For å kunne benytte deg av 3G må du bestille deg et såkalt USIM. Dette får du i fra forhandleren din og ja, det er lansert :)

EDGE har vært lansert lenge og det får du til og benytte med vanlig SIM fra Netcom.

5150111[/snapback]

 

Koster dette meg noe??

Nå har jeg bestilt fra nettsiden deres, så det du mener er at jeg vil få tilsendt et vanlig sim-kort fra dem, men for å benytte meg av 3g må jeg da bestille et

USIM kort?

5150147[/snapback]

 

Hei.

 

Om du får et USIM kort ved bestilling fra nettsiden eller vanlig, det er usikker. Vet ikke hvor lenge siden du har bestilt, så hvis det ikke er for sent, kan du jo ringe Netcom og høre om du får tilsendt et USIM istedet.

 

Skader ikke og høre.

5150592[/snapback]

 

 

Bestilte igår kveld.

Snakket med kundeservice nettopp.

Han mente at alle nye bestillinger som blir gjort for tilsendt

det nye USIM kortet. :thumbup:

5151278[/snapback]

 

Her kan du ta det helt med ro. USIM er standard nå, det vil si at alle nye kunder, enten du handler på nett eller direkte i butikk, får utlevert USIM ved tegning av nytt NetCom-abonnement.

Lenke til kommentar
Hei.

 

For å kunne benytte deg av 3G må du bestille deg et såkalt USIM. Dette får du i fra forhandleren din og ja, det er lansert :)

EDGE har vært lansert lenge og det får du til og benytte med vanlig SIM fra Netcom.

5150111[/snapback]

 

Koster dette meg noe??

Nå har jeg bestilt fra nettsiden deres, så det du mener er at jeg vil få tilsendt et vanlig sim-kort fra dem, men for å benytte meg av 3g må jeg da bestille et

USIM kort?

5150147[/snapback]

 

Hei.

 

Om du får et USIM kort ved bestilling fra nettsiden eller vanlig, det er usikker. Vet ikke hvor lenge siden du har bestilt, så hvis det ikke er for sent, kan du jo ringe Netcom og høre om du får tilsendt et USIM istedet.

 

Skader ikke og høre.

5150592[/snapback]

 

 

Bestilte igår kveld.

Snakket med kundeservice nettopp.

Han mente at alle nye bestillinger som blir gjort for tilsendt

det nye USIM kortet. :thumbup:

5151278[/snapback]

 

Her kan du ta det helt med ro. USIM er standard nå, det vil si at alle nye kunder, enten du handler på nett eller direkte i butikk, får utlevert USIM ved tegning av nytt NetCom-abonnement.

5155261[/snapback]

 

 

Okey takk for enda en bekreftelse :thumbup:

Lenke til kommentar
Høres ut som ett USIM ja..... De forrige kortene er rødere.

5164915[/snapback]

 

Nå har jeg ikke 3g mobi lenda,så for ikke sjekket det, men det stod 3g på knvolutten kortet lå i ågså, så antar at det er et USIM kort.

 

Det stod også der under at jeg kunnelagre 400 kontakter med dette sim-kortet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Den fordømte Kundeservicen til Netcom svarer ikke ordentlig på spørmål man spør om så, jeg tar sjansen og spør isteden her.

 

Kan man med SmsMania sende sende mld til utenlandske mobil nr også eller gjelder de 2000 sms kun for norske mobil nr?

5229616[/snapback]

 

 

Hentet fra SmsMania vilkår

 

5. For bruk av tjenesten gjelder blant annet følgende begrensninger:

 

* Meldingene skal kun brukes til normalt privatforbruk, SMS sendt fra mobiltelefon i Norge, til annen mobiltelefon i Norge eller utlandet.

 

 

Så du må bare sende sms til utenlandske abb:)

Lenke til kommentar
Kan man bruke dette programmet sammen med Smart Talk og SmsMania?

Uten at det koster meg noe mer enn hav vanlig smsmania greia går ut på

 

https://netcom.no/bedrift/tjenester/pcsms.html

5257242[/snapback]

 

 

PcSms er gratis og kan benyttes sammen med smsMania. Dermed kan du bruke applikasjonen for å sende sms via din pc og ikke tenke på at du blir fakturert per sms du sender.

5257555[/snapback]

 

Jeg fikk ikke mitt SmartTalk-abbonement i kombinasjon med smsMania til å fungere med pcSMS. Legg merke til at programmet ligger under bedrifts-siden til Netcom! Det fungerer med Netcom BusinessTalk-abbonementet, så tror det kun er forbeholdt bedriftsabboenement..

 

En liten kuriositet, når jeg har brukt opp mine 25 gratis sms på Netcom MinSide og jeg fortsetter med å sende meldinger, så blir disse trukket fra smsMania-kvoten min. Jeg har sjekket dette ved å følge med på forbruket mitt og fakturaer, og det er litt merkelig fordi Netcom selv hevder at alle meldinger uten de gratis på MinSide skal koste penger uavhengig av smsMania. Noe andre som opplever dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...