morgawr Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Prøver å installere gothic 2 her, men når jeg skal skifte disk så takler den ikke dette. Trykker "ok" men ingenting skjer. Har prøvd alt fra å kopiere alle installfiler til disk, til å lage image-filer mountet samtidig i 3 virtualdrives.
RRhoads Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 fjern alle virtual drives, mulig den leter på feil sted...
Dragon Hunter Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 fjern alle virtual drives, mulig den leter på feil sted... 5146160[/snapback] Jeg installerte Gothic 2 med ISO-filer, det gikk fint...
morgawr Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Ettersom jeg prøvde å installere på vanlig måte først, så har det ingenting med virtual drives å gjøre. Har også prøvd å bytte cd2 og cd3(leste noe med feil-labeling), noe som ikke hjalp.
Laserlasse Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Hvis du har mulighet til det, forsøk å installere det på en annen maskin - for å teste om det er CD'ene som er problemet, og om du få byttet disse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå