Gå til innhold

Ny PC, maks 15k, gjerne støysvak


Anbefalte innlegg

Hei godtfolk! Sitter og speler BF2 på ei stakkar ACER maskin, og lurer på å oppdatere til noko meir "robust" :cool: Fekk hjelp av ein kamerat til å setje saman denne lista

 

Kva tykkjer De om denne? Går utifrå at alt fungerer greit? Skal stå på soverom, så lite støy er viktig, eit felt eg også har lite peiling på. Har høyrt at vatnkjøling er tingen, stemmer dette? Gjerne kommentér komponentane:

 

AMD Athlon 64 X2 3800+

ASUS A8N-SLI Deluxe

BenQ FP931Cooler Master Wavemaster

Logitech Ultra X Flat Tastatur

MIST 500W, 20/24 pins, S-ATA

OCZ PC4200 DDR2 Value Series 2048 MB (2x1024)

Plextor PX-716A

Point Of View GeForce 7800 GT

Samsung SpinPoint P120 200 GB S-ATA

Linksys WMP54G

SMC 10/100/1000 Mbit

 

Mvh.

 

Sjur R.

Endret av senderos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det kan nok være smart ja.. men siden du har et trådløst nettverks-kort regner jeg med at du spiller online(?) via router, og da vil BF2 gå hakkete anyway tror jeg da..

5147037[/snapback]

 

Ja eg speler online, og med mi bærbare maskin og trådlaust internett går det fint i grunn. Så eg veit ikkje heilt om påstanden din stemmer... Men det er jo mogleg :hmm:

Lenke til kommentar
det kan nok være smart ja.. men siden du har et trådløst nettverks-kort regner jeg med at du spiller online(?) via router, og da vil BF2 gå hakkete anyway tror jeg da..

5147037[/snapback]

 

Ja eg speler online, og med mi bærbare maskin og trådlaust internett går det fint i grunn. Så eg veit ikkje heilt om påstanden din stemmer... Men det er jo mogleg :hmm:

5147089[/snapback]

 

Spiller du BF2 på en mediocre (lol, kommer ikke på norske ordet) bærbar maskin, lagger det nok så heftig uansett at du ikke merker ping. Kjøper du deg derimot en stasjonær PC med bra hardware, skal du nok få se at trådløs= :no: og at med tråd= :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...