Gå til innhold

Problemer med Age of Empires 3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Problem 1: When I join a online or lan room and if i have to wait there for a while before the game starts, the whole computer freezes and i have to reboot the computer.

Problem 2: After i have played a multiplayer game and i get kicked out from Esembles online, and when i trie to reconnect i just get an error message saying that i lost the connection to ESO.

Problem 3: If i first play a multiplayer game, and then plays a singleplayer game i get some serious graphical problems, especially on the 2d things. E.g the tribute screen.

Problem 4: if i load a saved game the game freezes for aboute 5 minutes before i can start to play.

Problem 5: Sometimes the menu at the beginning of the game is in black and white.

Problem 6: Sometimes the whole game map is black. With only the trees and the buildings sticking up.

I have p4 2.5ghz, 512mb ram and a Geforce 6800 gt with 128mb ram.

Grunnen til at teksten over er på Engelsk er at jeg først spurte om dette på Age of Empires forumet, og da gadd jeg ikke å oversette den

Endret av jyrgex
Videoannonse
Annonse
Skrevet
har ikke hadd noen av de problemene:S

har du maskin som kjører spillet?

kan jo være at du har for dårlig maskin, at den ikke takler  det.......

5144480[/snapback]

I have p4 2.5ghz, 512mb ram and a Geforce 6800 gt with 128mb ram.

=

Jeg har p4 2.5ghz, 512mb ram og Geforce 6800 gt med 128mb ram.

Det er vel mere en nok til å kjøre spillet.

Skrevet (endret)

kanskje litt lite RAM .

gå inn på task manager ctrl-alt-delete og lukk alle program som ikke trenger å stå på.(itunes .msn og diverse som tar resurser).

Måtte gjøre det på gamle maskinen min xp-m2400(2400MHz klokket) 1 GB RAM og 6600GT

Endret av halnes1
Skrevet
kanskje litt lite RAM .

gå inn på task manager ctrl-alt-delete og lukk alle program som ikke trenger å stå på.(itunes .msn og diverse som tar resurser).

Måtte gjøre det på gamle maskinen min xp-m2400(2400MHz klokket) 1 GB RAM og 6600GT

5145508[/snapback]

jeg har jo mer en det spillet krever, det burde vel være nok.

Skrevet (endret)

Alltid en sjangse for at det ligger Add og spywares i bakgrunnen og treiger ned alt. Sjekk pc'en din for virus, addwares og spywares. Du burde også lokke flest mulig programmer som går i bakgrunnen.

Edit: dobbelpost her ja... merklig

Endret av matsemann1
Skrevet

Alltid en sjangse for at det ligger Add og spywares i bakgrunnen og treiger ned alt. Sjekk pc'en din for virus, addwares og spywares. Du burde også lokke flest mulig programmer som går i bakgrunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...