Gå til innhold

Gode erfaringer med Microplex.


Anbefalte innlegg

Jeg har den siste tiden handlet en hel del varer hos Microplex i forbindelse med at jeg bygger min første Pc.

Mine erfaringer er meget positive. Jeg har ved fire tilfeller den siste måneden handlet fra Microplex, og uten unntak har jeg hatt varene dagen etter bestilling. Med tanke på at jeg bor noen mil utenfor Stavanger, så vil jeg påstå at dette er meget bra.

Venter nå på at jeg kan benytte meg av deres nye nettbutikk til å legge inn bestilling nummer fem. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hva enn dere gjør, ikke kjøp strømforsyning derfra. Svir den av hardwaren deres får dere garantert ikke dekt det...

5147129[/snapback]

 

 

Hæ? Har ikke vært så uheldig at slikt har skjedd men..... Har du opplevd noen problemer med dette??

Microplex/evt. leverandørene til Microplex burde da være erstatningspliktige om slikt skulle skje vel?

Lenke til kommentar

Jeg har satt sammen min nye vannkjøling fra Aquacomputer.

Alt er kjøpt hos Microplex til den nette sum av godt over 10k. (ja, det tok litt av)

Etter alt var montert fyllte jeg systemet med vann og lot det stå

over natten uten trykk på. Ingen lekkasjer. Dette lover bra.

Satte trykk på og etter noen minutter lekker den ene blokken.

En hårfin sprekk under en av nipplene slipper ut små vanndråper

ned på skjermkortet mitt. Nedtur..

Sendte mail til Microplex nå, og håper de er villige til å hjelpe meg.

Aquacomputersprekk.jpg

Aquacomputersprekk2.jpg

Lenke til kommentar
Hæ? Har ikke vært så uheldig at slikt har skjedd men..... Har du opplevd noen problemer med dette??

Microplex/evt. leverandørene til Microplex burde da være erstatningspliktige om slikt skulle skje vel?

5147214[/snapback]

 

Tja, en skulle tro det. Men da hendte da dette med en kamerat av meg, og Microplex følte at det kun var deres ansvar å dekke strømforsyningen... Tråd om saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...