fenris1911 Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Viss målet til folk som speler WoW er kun å farme MC og BWL til døde og ønsker seg ikkje det nye innhaldet som Burning Crusade gir, så seier eg berre: stakkars.
OscarWoHA Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Skjønner virkelig ikke hvorfor folk spiller spillet hvis det å gå opp i level er et ork. Det finnes et spill mellom 1-59 (og 1-69 etterhvert). Helt enig! Viss målet til folk som speler WoW er kun å farme MC og BWL til døde og ønsker seg ikkje det nye innhaldet som Burning Crusade gir, så seier eg berre: stakkars. Ja, kunne ikke sagt det bedre.
Sponis Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det står i manualen til WoW at lvl cappen vil økes...Folk, som trudde at det ikkje ville bli ny lvl cap kan ikke ha spillt mye mmorpg før.
Tå. Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hadde vært mye bedre om Blizzard senket level cap til 50. Da hadde MC og BWL blitt mye mer utfordrende og de hadde ikke trengt å bruke ressurser på å legge til nytt content. Det virker som det er ekstremt mange som ikke vet at de spiller et MMORPG. I et MMORPG så gjør du for det meste 2 ting: Jobber for neste level, eller jobber for nye items. Gå og vugg!
anon12234 Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 (endret) 60-70 kommer sikkert til å ta like lang tid som 40-60 bwl i lvl 50?, haha. hadde ikke klart å få inn hits på mobsa engang. Endret 13. november 2005 av Henrik2k
GtReBra Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 (endret) Er så drit lei av folk som sier at levling i WoW tar lang tid og er mye ork. FFS man kan jo bli lvl 60 på 7 dagers ingame time SOLO. Det er jo latterlig lite i forhold til mange andre MMORPGS. Level cap vill ikke ødlegge spillet men ta det opp ett nivå. Endret 13. november 2005 av GtReBra
Omar Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg er fullstendig imot økning av level cap. Om det ødelegger for casual gamers eller om det tar lang tid driter jeg langt i. Det jeg ikke driter i er at mine tier1/2 set items og våpen blir ubrukelige. En annen ting er at økning av level cap er en utrolig lett og idiotisk måte for å lage en _enkel_ expansion pack. Samtlige mmorpgs der ute har gjort akkurat det samme. Jeg hadde alltid innbilt meg at blizzards måte å øke level cappen på var gjennom hero classes. Til dere som sier "lol lol man må jo være lvl 70 for å pwne shitten ut av de nye syke bossne og level 70 elites, level cappen må jo bli økt" Det har jo ingen ting å si. Det er bare å lage de samme instancene med bosser/mobs på lvl 63 som nå. Vi kan fortsatt få like stor utfordring som lvl 60 mot 63 mobs, som lvl 70 mot eventuelle 70-73 mobs. Instancer og encounters 10x så vanskelige som de som er implementert i dag ville fortsatt vært mulig å ta...
OscarWoHA Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det jeg ikke driter i er at mine tier1/2 set items og våpen blir ubrukelige. O RLY? Hvorfor? Skjønner ikke. Seriøst, det er så utrolig frusterende og latterlig å lese om folk som whiner om det. "Å nei, nå har jeg farmet MC i 5 måneder og finner ut at det vil komme bedre items. *Gå til mamma (les: Blizzard) for å gråte*".
p0zz Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 (endret) CobraM : HAhahahaha så bra quotes på trevakt..! Hit the spot der ja :!: Endret 13. november 2005 av p0zz
henrik_s Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg tror blizzard legger med en WoW-designet joystick for å styre flygende mounts. Hadde vert festlig om disse mountene hadde vært drager som spruter ild osv. DOGFIGHT!
Thomas J.L Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Gleder meg fatkisk til å begynne å lvle igjen, kommer i grinde humør da. Etter jeg ble 60 fikk jeg bare ikke lyst til å grinde mer : o
Ickz Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Det med 60-70 ser jeg som positivt, dra til Ironforge eller Orgrimmar og se hvor utrolig mange lvl 60's som bare står der og nesten ikke gjør en dritt, jeg syns det er morsommere å lvle til 60 enn å være 60, når man er 60 har man jo nesten ingenting å gjøre lenger, bare ta mc og bwl med guilden og når guilden ikke gjør det, hva gjør man da? står i IF og kjede seg. er man i en guild som tar mc/bwl så frister ikke items i Scholo, Strat, UBRS, LBRS heller så mye. min mening er at 60 er et mål akkurat som 40 bare at 60 åpner opp for litt fler instancer. hele veien fra 1-60 åpner nye instancer etterhvert og det vil 60-70 også gjøre. dette ble litt rotete så er det noe du ikke skjønner så si ifra...
Rata101 Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hele BC er bare et intrikat plot for å innføre sexy alvechicks på horde siden også. Thumbs UP!
Gjest Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 helt enig. det verste er at 3/4 av horde kommer til å være bloodelves, og den den siste delen er undead. det suger.
henrik_s Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 helt enig. det verste er at 3/4 av horde kommer til å være bloodelves, og den den siste delen er undead. det suger. 5147600[/snapback] Du tror vel seriøst ikke at alle level 60er kommer til å starte på ny(ny main) for å bli blood elf?
jonasdaman Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 helt enig. det verste er at 3/4 av horde kommer til å være bloodelves, og den den siste delen er undead. det suger. 5147600[/snapback] De som starter Blood elves er de samme som er Night elfs nå blir ikke kvitt legolas wannabe's uansett nå
JRL Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Skjønner virkelig ikke hvorfor folk spiller spillet hvis det å gå opp i level er et ork. Det finnes et spill mellom 1-59 (og 1-69 etterhvert). 5144214[/snapback] ja, utallige quests som går ut på å fine krops deler av ting du dreper blir aldrig kjedelig.
Be__bad Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 at max-lvl øker er kjempe positivt. da får man utfordringer igjen!
Omar Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 (endret) Det jeg ikke driter i er at mine tier1/2 set items og våpen blir ubrukelige. O RLY? Hvorfor? Skjønner ikke. Seriøst, det er så utrolig frusterende og latterlig å lese om folk som whiner om det. "Å nei, nå har jeg farmet MC i 5 måneder og finner ut at det vil komme bedre items. *Gå til mamma (les: Blizzard) for å gråte*". 5146042[/snapback] Trur du misforstår ganske kraftig. Det kommer tier 3 sets i den nye instancen i Silithius blant annet. Det at det kommer bedre items gleder meg. Men det at mine items blir ubrukelige derimot, gleder meg heller lite. Edit: Med tanke på at jeg har brukte mangfoldige hundre timer på å få tak i det. Endret 13. november 2005 av Omar
Sigga Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 at max-lvl øker er kjempe positivt. da får man utfordringer igjen! 5148118[/snapback] Man kan vel få like mye utfordringer av nye instancer selv om man er level 60?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå