-Teddy- Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Har nå hatt hjemmesiden mi stående på start.no en stund, ble fort lei av at serveren var nede hele tiden. Byttet til frac.dk i håp om at det var bedre, men nei. Noen som vet om noen gode, gratis webhotell med lite nedetid?
toretors Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 start.no eller isp-en din eller it's learning.
gather Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Har nå hatt hjemmesiden mi stående på start.no en stund, ble fort lei av at serveren var nede hele tiden. Byttet til frac.dk i håp om at det var bedre, men nei. Noen som vet om noen gode, gratis webhotell med lite nedetid? 5143321[/snapback] *mumle noe om at det som er gratis ikke er verdt noe* Er det så ille å legge noen få grunker i en skikkelig webhost?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Jeg bruker FriHost. De er fantastiske; www.frihost.com Utdrag av det de støtter: Frihost web hosting features * 250 Mb of space for your entire collection of websites. * 10 GB of traffic each and every month. * 1 free subdomain to be reachable in the whole world. * Php and Perl scripting languages to fulfill all your programming needs. * Cpanel (with Fantastico) or DirectAdmin to manage your account. * Mambo, phpBB, SMF, Xoops and Php-Nuke compatible web hosting. * Unlimited MySQL databases for all your data. * Unlimited subdomains and ftp accounts for all your websites. * Unlimited POP3 Email accounts and forwarders for your correspondence. * Unlimited parked and addon domains for your whole portfolio of websites.
*nitram* Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 (endret) Få deg et webhotell med domene du Teddy... Jeg anbefaler (og Andreas er enig, så du trenger ikke spørre han...) www.hostean.no Endret 1. desember 2005 av *nitram*
-Teddy- Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Få deg et webhotell med domene du Teddy... Jeg anbefaler (og Andreas er enig, så du trenger ikke spørre han...) www.hostean.no 5238667[/snapback] eller web10.nu 9kr måneden. Fri overføring. 1GB plass.
*nitram* Skrevet 10. desember 2005 Skrevet 10. desember 2005 Få deg et webhotell med domene du Teddy... Jeg anbefaler (og Andreas er enig, så du trenger ikke spørre han...) www.hostean.no 5238667[/snapback] Sørg ihvertfall og velg Unix fremfor Windows server til å ha webhotellet på... (og bare sånn at jeg har sikret meg; jeg ønsker ikke å ha en diskusjon sammen med en viss "besserwisser" ved en senere anledning... )
-Teddy- Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Skrevet 10. desember 2005 Huh? UNIX ja, seff, Windows støtter jo ikke PHP engang om du ser...
*nitram* Skrevet 11. desember 2005 Skrevet 11. desember 2005 Huh? UNIX ja, seff, Windows støtter jo ikke PHP engang om du ser... 5276188[/snapback] Ja, jeg snakket vel egentlig litt mer generelt... (Uansett hvilket webhotell du velger...)
Gjest medlem-77217 Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Vil du ha beste webhosten? http://www.wowzorz.net/ <------ Super Host! kjekk ut forumet..!
nunatak Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 (endret) har alltid brukt www.100webspace.com jeg, veldig fornøyd med det! Ellers er www.designklubben.com veldig billig hvis du/dere skal ha orntli opplegg! Endret 14. desember 2005 av swat.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå