Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

redusere hastigheten på èn av hj.nettv. linjene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om det lar seg gjøre å skru ned/regulere hastigheten på èn av linjene på mitt hjemmenettverk?deler linja mi med nabon over. jeg delte linja mi med dem gratis for å være grei, og da er det litt surt når du ikke for gjort det du skal selv, fordi linja er totalt kapret med nedlasting... litt rart er det jo , for det burde egentlig ikke være noe prob siden jeg har en 8mbt linje. takker på det varmeste for alle råd og svar :(

Ps: har nextgentel med netopia. cayman3300 series ruter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
altså, når du er grei og naboen utnytter det må du jo si ifra... ellers så er du jo dumsnill og fortjener at det går sakte

5142730[/snapback]

Du er ikke dumsnill. Du er et bedere mennske enn mange av oss. Du er mere verdt fordi du deler med andre :thumbup: Vi har absolutt ikke bruk for flere ego-mennesker i denne verden. Ok, det finnes routere som lar deg stille inn ut/inn hastighet på hver enkelt maskin som er tilkoblet. Det finnes også programmer som installerers lokalt på hver maskin. Jeg har brukt dette før og var veldig fornøyd. Det er veldig lett å bruke. Be naboen installere det på sin PC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...