Gå til innhold

Hvilke mobs skal eg grinde med tanke på gull ?


Anbefalte innlegg

Toxic Horrors i Felwood, de har en grei sjanse til å droppe Essence of Water som du kan selge for ca. 8-10g hver.

Jeg tjener rundt 200-400g daglig på å grinde der ;)

Har også funnet Lei of Lilies der + Travelers Backpack og div. grønne.

:)

5143640[/snapback]

prøvde det og tjente SYKT mye gold..

prøvde en gang og grinde felcloth men dropa ikke stort :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er du druid/mage kan du jo alltids farme demoner i winterlands..?  gjorde dette selv og er bare en håndfull gull unda epicmount :)

 

også dropper dem the eye of shaddows og en epic neck også..  men igjen er tolmodighet en dyd ;)

5142378[/snapback]

 

Kva lvl er mobs der i då? Begynne og nærme meg lvl 40 no, og har lyst på Mount..

Lenke til kommentar

Når det kommer til grinding, så snakker alle om Tyr's Hand. Jeg har selv aldri hatt noe flaks der, og tjener mye mer på plasser som SM. I Tyr får man 10-20 gull per mob man dreper, og det tar forholdsvis lang tid å drepe de i forhold til hva man får. Å drepe Ogre Magesi DM derimot....over 20 gull, og går ned som fluer.

 

Mange vil kanksje være uenig med meg, men MC er kanskje den beste plassen man kan farme. Epic BoE itmes selger for 500-700 gull, og Lava Cores + Fiery Cores til godt over 100 gull per stykke. Dette blir det fort penger av. Minuset er selvfølgelig at alt må splittes på 40, og at man må ofre egne epics for pengenes skyld. Men jeg ville bare understreke at det går lett an....

Lenke til kommentar
Når det kommer til grinding, så snakker alle om Tyr's Hand. Jeg har selv aldri hatt noe flaks der, og tjener mye mer på plasser som SM. I Tyr får man 10-20 gull per mob man dreper, og det tar forholdsvis lang tid å drepe de i forhold til hva man får. Å drepe Ogre Magesi DM derimot....over 20 gull, og går ned som fluer.

 

Mange vil kanksje være uenig med meg, men MC er kanskje den beste plassen man kan farme. Epic BoE itmes selger for 500-700 gull, og Lava Cores + Fiery Cores til godt over 100 gull per stykke. Dette blir det fort penger av. Minuset er selvfølgelig at alt må splittes på 40, og at man må ofre egne epics for pengenes skyld. Men jeg ville bare understreke at det går lett an....

5152588[/snapback]

 

Hadde man fått 10-20 GULL! for hver mob man drepte i tyrs hand ville det vært spekkfullt av ebay-farmers der :tease:

Lenke til kommentar
er du druid/mage kan du jo alltids farme demoner i winterlands..?   gjorde dette selv og er bare en håndfull gull unda epicmount :)

 

også dropper dem the eye of shaddows og en epic neck også..   men igjen er tolmodighet en dyd ;)

5142378[/snapback]

 

Kva lvl er mobs der i då? Begynne og nærme meg lvl 40 no, og har lyst på Mount..

5151129[/snapback]

Bare glem det. Er 60 rogue selv og klarer en og en om gangen om jeg tar meg god tid. De er 59-60 elites som critter for 1400-1500.

Lenke til kommentar
Har tenkt å skifte fra Questing til heavy xp-Grinding med min lvl 36 undead mage sammen med en veldig god tauren warrior (lvl 40 Tar han igjen snart.) En RL kamerat. Men spørsmålet er jo... Hvor?

Vet hvor jeg finner mobsene som passer min lvl, men hvilken er det beste? Altså hvilken har best drops o.l. ?

Takker. (regner med at dette skal gå mye kjappere enn questing).

5149221[/snapback]

/bump

Lenke til kommentar
Har tenkt å skifte fra Questing til heavy xp-Grinding med min lvl 36 undead mage sammen med en veldig god tauren warrior (lvl 40 Tar han igjen snart.) En RL kamerat. Men spørsmålet er jo... Hvor?

Vet hvor jeg finner mobsene som passer min lvl, men hvilken er det beste? Altså hvilken har best drops o.l. ?

Takker. (regner med at dette skal gå mye kjappere enn questing).

5149221[/snapback]

/bump

5153035[/snapback]

 

Rundt level 40 drar du til badlands og grinder ulver der. massive exp

 

edit: level 38 er fint.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...