Gå til innhold

Lyset på displayet til Ericsson T65, hvilken farge?


Anbefalte innlegg

Hei..

 

Jeg er passe lei Nokia mobil nå. Har egentlig bestemt meg for å gå over til Ericsson T65(farge:Polar Blue).

 

Men jeg lurer på hvilken farge det er på bakgrunnslyset i displayet? Er det blått eller samme kjedelige grønne som min Nokia 3310?

 

Har sjekket hjemmesida til ericsson + sett på mpx(hvor jeg antakeligvis skal bestille fra) men finner ikke noe info om displaylyset.

 

På forhånd takk for svar..

 

 

Edit: Jeg har sett litt på R600 modellen og den ser også meget grei ut. Kan bytte farge på displayet :smile: Liten og lett er den også, 83 gram. Jeg leste mobilteste på itavisen og ser at T65 var vinner av klassen "Erfaren" og R600 vant "Start" klassen. Jeg har hatt mobil i noen år og vil ikke si at jeg tilhører "start" klassen men det er kanskje bare rett og slett en smaksak.

 

[ Denne Melding var redigert av: SprengtLegobil på 2002-08-27 21:02 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville satset på T65 hvis jeg var deg. Mye større skjerm, kjempegod kalender og en UFATTELIG mye bedre batteritid enn R600. Jeg hadde T65 før og den holdt 4-5 dager. R600 holder ca. 2...

 

Når det gjelder lyset i displayet på T65 så er det lysegrønt. Dekker hele displayet, ikke noe sånt som kune kommer fra sidene eller oppe og nede. Veldig bra.

 

Andreas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...