Gå til innhold

Øke FPS på en laptop?


Anbefalte innlegg

Hei! Etter jeg fikk meg en laptop har jeg begynt å spille mye WoW på den...

 

Eneste problemet er at jeg kan ikke dra til orgrimmar pga lagg og kan heller ikke kjøre BWL :( (MC går greit)

 

Jeg har satt alle graphs lengst mulig ned med feks 800/640 i res og alt sammen på bunn.. Jeg lurte på om noen har noen tips til å øke fpsen og spilleopplevelsen mens man spiller på en ikke altfor rask pc/laptop.. (PCen min hakke noe problemet i det hele tatt tho =P)

 

Takker for alle svar :) (Kunne ikke finne noe med søkemotoren)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

grafikkortet har ca. 75% av ansvaret for FPS, og det går uten tvil ann å skifte ram brikker på en lappis..

 

hvordan tror du rambrikkene kom inn i hovedkortet? integrert? :D

 

Amd_Barton

anbefaler sykt mye ram på bærbar, stasjonære må jo nesten ha 1g ram smile.gif

 

har 768 på min, funker greit i ogrimmar

 

hæ? hvorfor anbefaler du bare det for lappiser? alle maskiner trenger ram for å laste mest mulig på en gang... :tease:

 

uansett kommer du deg nesten ikke utenom høy ms eller et fps drop når du går inn i IF/ og ogrimmar.. hvertfall ikke når serveren er full ;)

 

god ide for å øke fps:

slå av vertical syncronisation (vsync), sette alt i "skjermkort egenskaper" på max ytelse (bare å slese seg frem til).. lykke til :)

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar

Det var helt vannvittig stor forskjell i wow da jeg gikk fra 512 MB ram til 1024 mb ram på min stasjonære.

 

-Før kunne jeg bruke 5 minutter fra ah i IF til gryphon, på grunn av fpsdrop. Nå går dette helt glatt (selv om jeg har skrudd opp detaljer og oppløsning).

 

-Før brukte spillet to frames på veien fra if til thorium point på gryphon. Ett da jeg hoppa på gryphonen, og når jeg plutselig våkner opp igjen på thorium point noen minutter senere. Nå går også dette helt glatt.

 

Minne er veldig viktig i wow. Jeg anbefaler IKKE 512 MB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...