Gå til innhold

Min Cs-film intro. si din mening

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jo, jeg satt med ned her og fant ut at jeg skulle lage Cs-film. Jeg veit at den er litt kort, men bare slapp av, den er ikke ferdig. Jeg ville bare høre hva jeg kunne gjort bedre og hva som er bra før jeg fortsatte. Ris og ros (kanskje ikke så mye ros :p)

http://media.putfile.com/intro-test33

var ikke sikker på om jeg skulle legge den her eller på "Foto og Video", men siden det er en Cs-film så la jeg den her.

Endret av aleks tho
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du avliver boble effekten og det der med at han ene CT'en løper oppå han andre, blir det bra...og ikke ha med for mye dust, ble faktisk skuffa over at det starta med dust

Skrevet

Prøv med å gjøre den effekten svakere ja, og kansje en annen farge. F eks blå eller grønn.

Du kan jo får å få litt mer "dramatikk" i filmen, ha med folk som skyter og blir drept og slik, isteden for bare folk som løper og står stille.

Skrevet (endret)

Ja, jeg skal ha folk som skyter og dreper. Det var tilefdige klipp jeg putta inn bare for å se hvordan "boble-efekten" funka sammen med Cs klipp i bakgrunnen. Også hadde jeg ingen andre :p

Takk for alle svar.

Endret av aleks tho
Skrevet
hvis du avliver boble effekten og det der med at han ene CT'en løper oppå han andre, blir det bra...og ikke ha med for mye dust, ble faktisk skuffa over at det starta med dust

5136088[/snapback]

Einig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...