Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny PC med null respons


Anbefalte innlegg

Har akkurat fått ny PC. Har monterta alt rett (Så vidt jeg vet). Første gang jeg trykket på start knappen startet viftene å spinne så vidt i rundt, men ingenting skjedde. Når jeg prøvde å skru den av gikk det ikke før jeg skrudde av bak på PSU. Neste gang jeg prøvde skjedde absolutt ingenting, prøvde ett par ganger til, men forsatt null respons. Trenger seriøst hjelp! :(

 

Asus A8N sli HK

AMD 3200+ venice

OCZ 2048 mb ram PC-3200

Seagate 250GB sata hdd

NEC 3420A dvd brnner

Gainward nVidia 7800GT

CM stacker

MIST 500w PSU

 

Er det mer dere lurer på er det bare til å spør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk at du har satt rammet riktig, har ikke tid til å sjekke men mener å huske at den rammen er 2 matchede? right?

det er ikke likegylding hvilken DIMM du bruker, les boka til HK ;)

lykke til

edit: dessuten kan du jo sjekke at du har fått i alle de føkka extra kontaktene som har kommet de siste åra, en fin grunnregel er at alle de kontaktene på HK som ser ut som noe strøm greier skal det noe i XD

Har den mist forsyninga selv og mener den har alle kontakter du trenger!

Endret av SirAmp
Lenke til kommentar
Har greidd å få liv i PC-en nå, eneste problemet er at det står at sjermen ikke har noe signal. Har sjekket at kabelen står skikkelig i. Viften på sjermkortet fungerer. :)

5134686[/snapback]

 

Har _akkuratt_ det samme problemet som deg, men sitter uten løsning, så jeg håper virkelig på at noen har en lur ide eller to :hmm:

Lenke til kommentar
Har greidd å få liv i PC-en nå, eneste problemet er at det står at sjermen ikke har noe signal. Har sjekket at kabelen står skikkelig i. Viften på sjermkortet fungerer. :)

5134686[/snapback]

 

Har _akkuratt_ det samme problemet som deg, men sitter uten løsning, så jeg håper virkelig på at noen har en lur ide eller to :hmm:

5134706[/snapback]

 

hva har du av HW da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...