<Andtho/> Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 (endret) Har hatt litt problemer med skjermkortet/drivere i det siste, har blatt annet hatt problemer med å starte spill.. Pcen bare stopper opp når jeg prøver å kjøre spill på ocen.. Den fryser ikke men den stopper å jobbe omtrent der spillet pleier å åpne seg.. Virker som den har problemer når skjermkortet skal begynne å jobbe.. Noen spill fungerer merkelig nok, andre ikke.. Skjermkortet er et ATI Radeon 9800 med de nyeste driverne fra ATI Jeg la inn 3D mark for å se om jeg kunne tvinge fram noen feilmeldinger eller lignende, og det var akkurat det som skjedde.. Har lagt ved feilmeldinga under her.. Jeg har prøvd å reinnstalere skjermkortet og driverne på nytt, men uten forandring.. Noen som har vært borti det samme eller kjenner igjen feilmeldinga? Begynner å bli lei av å ikke kunne spille nå.. Mvh. AnDtHo EDIT: Fikk Googla meg frem til dette: D3DERR_NOTAVAILABLE - This device does not support the queried technique.. Ikke at jeg ble så veldig mye klokere da.. Endret 10. november 2005 av AnDtHo
<Andtho/> Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 du kan prøve directX diagnose verktøy for å finne feilen 1. Gå inn på Start-menyen. 2. Velg Kjør. 3. Skriv dxdiag i tekstfeltet. 4. Klikk OK. jeg tror ikke du kan erstatte directX 9.0c med en tidligere versjon. lykke til 5132113[/snapback] Fandt dette i en annen post, det viste seg at 3D funksjonen i directX var skrudd av.. ?? Så nå funker 3Dmark ihvertfal.. Blir nok nytt skjermkort på meg snart ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå