Gå til innhold

Exige Media Center - SisteUpdate - ny ramme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan jo lage mal selv :) Bare legge over matpapir på hullene i den pcn du bruker nå og tegne inn der ;) Du finner sikkert maler et eller annet sted...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en liten update på skissene, i mangel av materialer tok jeg skissene et steg vidre,

har nå lagt til speil plexi oppå den uv-blå plexien og to brikker på fronten som skal være av blank polert aluminium

slik er ideen:

newlayout.jpg

Skrevet

lagt til føtter og endra på volumkontrollen(den på venstre sida) av x'en og vifte kontrollen (på høyre side)

skal opp til pappa å plukke ut litt alu til kassa iløpet av uka;)

Skrevet
no offence, men hadde det vært en idè å bruke noe av den tiden du bruker i sketchup i verkstedet istedetfor? eller er det noe du venter på?

5159767[/snapback]

Han venter på råvarer :)

Men syntes ikke de bryterene vart noe spess fine jeg, likte de ikke sånn uthulet :p Men det er nå min smak ;)

Stå på! Gleder meg til du begynner på ordentlig!

Skrevet

klør i fingrene etter å få begynt jeg:P

jobben til gammer'n får inn metall på torsdag så skal opp på fredag tenker jeg og hente meg endel aluminium;)

når det gjelder knappene har jeg ikke helt bestemt meg, men tenkte å lage noe litt utenom det vanlige

Demogorgon: Du har virkelig skjønt the art of planlegging, så lenge man ikke kan få gjort noe med kassa så planleger man og oppgraderer kassa;)

Skrevet (endret)

det går fint vettu, mer får ikke gjort stort før jobben til gammer'n får inn aluminium.

bruker tiden imens til å fikse opp og få nye ideer osv;)

Endret av randomhero
Skrevet

hehe,, ja hvis jeg står opp så.. mamma sa jeg måtte opp før 7 ellers blire ikke internett på noen dager,, men randomhero dette gleder jeg meg til du får ferdig, var det så at du skulle bruke den som en cd/dvd spiller/pc?

Skrevet (endret)

Fint forgrunnsarbeid dette her, men syns det ble litt i overkant med det mønsteret på topp. Smaken er som baken; todelt! ;) Skal den stå i stil med tv-hylla, eller blir den stående alene, ala en "vanlig" pc?

Endret av Caliber

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...