Gå til innhold

WoW disconnecter fra server

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, kjærsten min har akuratt fått seg wow. Ho har problemer med at ho stadig blir disconnected from server.

Ho har telenor adsl, og en vanlig d-link router med vanlig tp kabler, ikke noe trådløst greier. Før hun fikk router datt nettet ofte ned sier ho,

men ho mener at det bare er på wow. Noen tips ? Jeg skal se nærmere på det når jeg skal til ho i helga men ja.

Finnes sikkert noen andre poster med samme emne men har litt dårlig tid for øyeblikket.

Mvh Daniel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det problemet der jeg å, spesielt etter updates, men ellers en gang rett etter jeg har logget på.

Skjer av og il etter jeg har levert et quest, å når jeg hører på musikk^^

Skrevet
Ho blir ikke disconnected fra nettet, kun fra wow. Ho kan logge inn igjen med engang ho er disconnected, men fortsatt så virker dette veldig rart/irriterene.

5132457[/snapback]

Når denne dc oppstår merker hun noen forandringer i spillet? ser hun noen som løper og står å henger i veggen, eller liknende?

Får hun skrivd i chatt osv?

Hvis ikke tyder det på samme problem jeg hadde, og delvis har. Min ISP er Nextgentel, og før fikk jeg ofte dc. Trodde også at wow hadde skylda helt til jeg begynte å følge med på ruteren.

Man kan merke rett før at noe slikt skjer ved at folk rundt deg løper rundt i ring, eller bare fortsetter å løpe for så å stå mot en vegg og prøve å komme gjennom.

Når dette skjer be henne følge med på ruteren ( er garantert en lampe der merkert "dsl sync" eller noe lingnende.

Den sluttet og lyse hos meg, og begynte etter en liten stund å blinke.

Deretter blir man kastet ut av wow med melding "disconected from server"

Skal man da logge inn igjen får man meldingen. "a character with that name allready ecsist on the server" Man må gjerne prøve å logge inn 4-5 ganger igjen før man kommer inn igjen.

Høres det her kjent ut så er det ikke wow men faktisk hennes ISP som har feil.

Skrevet

hvis hun har nForce hovedkort og bruker en innebygget nettverksmodul, så gå til Properties->Configure->Advanced i nettverkstilkoblingen. Skru så av "Checksum Offload".

Mulig dette gjelder for alle kort med denne funksjonen, men jeg har nForce hovedkort og bruker et innebygget kort, og når jeg skrudde av denne funksjonen så sluttet problemet.

Skrevet

Checksum offload er ikke "livsviktig" for å holde seg på nettet, så jeg vet ikke hvorfor det kan ha skjedd. Regner med du prøvde å enable tilkoblingen igjen?

(Control panel -> Network and Dial up connections -> h-klikk på tilkoblingen -> enable)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...