Gå til innhold

Microsoft intellimouse explorer v 3.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med underlaget til optiske mus ? En jeg var på LAN med prøvde min hviste Everglide Giganta og han hadde Logitech mus (optisk). Den virket ikke skikkelig.. Tenkte jeg også skulle kjøpe ny mus ettersom kulemusen jeg kjører nå etter den optiske bugga litt for mye..

Lenke til kommentar

Da begynner vi å snakke trådløs mus med mening :smile: Jeg liker spesielt at Logitech endelig har forstått at vi vil ha flere enn 1 ekstra knapp på siden og det ser også ut som det er flere på "toppen".

 

Underlag og optiske mus; dersom man skal ha musmatte bør man satse på noe veldig enkelt og helst ikke av typen med plastbelegg på(allà reklame mattene). Selv har jeg ikke brukt musmatte siden jeg fikk optisk mus, enkelt og greit fordi den fungerer problemfritt/bedre uten. Dog har jeg hørt at noen typer underlag(bordflater) kan skape problemer og da er sef musmatte et alternativ.

 

[ Denne Melding var redigert av: kindings på 2002-08-27 19:58 ]

Lenke til kommentar

Dette er ei veldig bra mus,blant de beste på markedet i dag, om ikke den beste.

En ting har jeg å utsette på den: det er alt for liten motstand i alle fire knappene bortsett fra hjulet. Det kan være problematisk å hvile fingrene over knappene, for til tider så kommer det uønskede trykk, samme gjelder tommelknappene. Dette er selvfølgelig en smakssak, men ønsker du mer motstand i knappene så er vel Logitech et bedre valg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Quote:


Den 2002-08-27 20:54, skrev Squeegie:

Har selv den musa med en func1030. Absolutt beste underlaget til optiske mus.


Ellers er vel Dual Optical/MSI 3.0/MSI 1.1 en smaksak om hva man foretrekker. Hardware-messig er de alle suffisient. Ingen av dem "hakker" e.l. Men jeg foretrekker MSI 3.0.


 

Dette høres meget bra ut siden jeg selv har bestilt både MSI 3.0 og Func1030 :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...