Gå til innhold

Hjelp til å velge spill (PSP)


Panic

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med hvilket spill jeg skal velge. (PSP)

 

Alternativene er:

 

Wipeout Pure

The Sims 2

SSX On Tour

Everybody's Golf

Ridge Racer

:hmm::hmm:

Skal velge to spill, hvem burde jeg gå for, hvem burde jeg styre unna.

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ridge racer og everybodys golf.. Prøvd alle du har nevnt, og disse 2 var de eneste som virker som "ordentlige" psp spill. På de andre så kan skjermen faktisk føles litt liten iforhold til det som skjer, og du blir sittende og sammenligne med ps versjonene, hvor psp faktisk taper.

Ridge racer og everybodys golf er spill du GARANTERT blir sittendes og spille en del timer hver med..

Lenke til kommentar

Everybodys Golf er mitt favorittspill i kjedelige stunder på jobb om dagen, alltid genialt å plukke det opp, slå noen slag mellom oppgavene

 

Burnout:Legends støttes også...fryktelig morsomt : )

 

SSX har jeg såvidt testa, er ikke helt min greie, da liker jeg THUG2 bedre

Lenke til kommentar
ridge racer og everybodys golf.. Prøvd alle du har nevnt, og disse 2 var de eneste som virker som "ordentlige" psp spill. På de andre så kan skjermen faktisk føles litt liten iforhold til det som skjer, og du blir sittende og sammenligne med ps versjonene, hvor psp faktisk taper.

Ridge racer og everybodys golf er spill du GARANTERT blir sittendes og spille en del timer hver med..

5131328[/snapback]

Har du prøvd The Sims 2 også, er en liten simsfan også

Lenke til kommentar
ridge racer og everybodys golf.. Prøvd alle du har nevnt, og disse 2 var de eneste som virker som "ordentlige" psp spill. På de andre så kan skjermen faktisk føles litt liten iforhold til det som skjer, og du blir sittende og sammenligne med ps versjonene, hvor psp faktisk taper.

Ridge racer og everybodys golf er spill du GARANTERT blir sittendes og spille en del timer hver med..

5131328[/snapback]

Har du prøvd The Sims 2 også, er en liten simsfan også

5133570[/snapback]

 

Nei ikke sims 2.. Har det kommet ut enda?? men resten har jeg prøvd..(kamerat som er litt psp fan så lånt en del spill av han) Hvis jeg skulle brukt penger på noen psp spill så måtte det blitt de to jeg nevnte istad..(har du sims på pc, så er det vel ikke så mye å hente ut av pspn...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...