Gå til innhold

Strømforsynings-vifter: brukeres erfaringer...


Anbefalte innlegg

Hei der.

 

Jeg har funnet ut at det Chieftec TL-01W kabinettet jeg fikk anbefalt her for en ukes tid siden var meget lydisolerende. Eneste aberet nå etter å ha fått en Silent Twin vifte til cpuen er en ny strømforsynings vifte. Jeg testet ved å koble av alle enhetene og starte pcen med bare strømf-vifta, og den er da det eneste som gjør at jeg ikke vil ha min pc på om natta for å hente ned sp... Åh, glemte meg nesten :grin:

 

Om noen av dere vil anbefale noen strømforsyningsvifter, så er jeg åpen for det! Har kikket på http://www.microplex.no, men alle sier jo et produkt er bra for å selge det. Det er hva brukerene syns som er viktig.

 

Btw, så sier infoen til Chieftec TL-01W at det er plass til 2 vifter til, en 80 og en 90 mm, men hvor stor er den som står i? Skal jeg måle "hullet" på kabinettet eller er jeg nødt til å skru jævelskapen opp? for jeg vet ikke... må jo vite hvor stor strømf-viften skal være som skal ta plassen til den nåværende....

 

jaja, peis på nu @:)H

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-27 18:49, Solitaire skrev:

Kjøpte 350 En. Whisper fra Komplett. Helt OK den.


 

Silent Plus series med manuell hastighetsregulator er bedre, og mer stillegående på laveste hastighet. Temperaturforskjellen i kabinettet er bare 2-3 grader mellom høyeste og laveste hastighet på vifta. Har den selv og den anbefales.

Lenke til kommentar

Annbefaler at du kjøper silent plus. HAr selv silent og den er ikke så fryktelig silent.

Bråker egentlig for mye etter min smak, men heldighvis ingen hviiinelyd fra viftene, bare "vinden" som bråker.

 

vurderer å bytte til silent + og skru ned hastigheten selv.

 

De nye viftene på microplex har noe av det samme så kanskje du kan bestille en derifra istedet?

Kan sette viftene på ulike nivå.

Også viftedesign som enermax (2 stk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...