Gå til innhold

Hvilke plasser er gode og tjene penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eg har en shaman i lvl 35. Den nærmer seg mount og det blir jo kjekt.

Men problemet er pengene. Eg har et sinsykt problem.

Eg har 14g og lvler fort. Kosen skal eg tjene meg opp til 100g raskt?

Er det noe gode plasser eg kan gå for og tjene gode penger?

Er det mulig og kjøpe wow gold?

Har sett endel linker om at det går an på www.thottbot.com feks.

Men tviler det er lov.. Eller?

Hjelp :D

Endret av eddielie30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Selg alt du får

2. Penger fra xxx.xxxxxxxx.xxx er ulovlige, og hvis jeg er sur, rapporterer jeg deg og du blir banned fra WoW.

3. Ingen spesielle plasser er gode å tjene penger på. Ta f.eks. et low-lvl instance og selg cloth som du plukker opp der. F.eks. WC, DM og RC er vel egnet for en som kan både heale og levere litt damage.

Det er ingen problem i å tjene pengene, det mange driter seg på er at dem ikke klarer å spare, bare bruker på nye skills og items. Jeg kjøpte mount i lvl 38 (kunne ikke ri den før i lvl 40 selvsagt) og hadde ikke noe problemer som helst med litt lave skills.

Skrevet

Hadde opp mot 200g når jeg traff 40. Selg ALT du kommer over av items på AH. Legg det til 2g bid, 3g bo. 10 auksjoner så har du 30g.

Ta en del instancer osv.

Skrevet

jeg grindet gorillaer i STV og solgte ting dem droppet til vendor. Fant en blå item på en av dem som solgte for 15 gull. Men det var etter jeg hadde drept en ja..400stk.

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

Tjente mine første 200-300g ved å spekulere på AH... Fungerte helt greit for meg...

Var også tøft å lage monopol/kartell ^^ Jeg og 6-7-8 guildies kjøpte opp "alt" av en viss type item under prisen vi bestemte oss for, og begynte deretter sakte men sikkert å fylle opp markedet igjen... Med våre egne priser selvfølgelig ^^

Skrevet (endret)
Var også tøft å lage monopol/kartell ^^ Jeg og 6-7-8 guildies kjøpte opp "alt" av en viss type item under prisen vi bestemte oss for, og begynte deretter sakte men sikkert å fylle opp markedet igjen... Med våre egne priser selvfølgelig ^^

Det fungerer bare en viss tid:) Folk finner fort ut av slik...og legger ut for mindre enn hva dere krever. Om dere kjøper opp alt den personen legegr ut så tjener han ser rikere enn dere uansett:)

Det er umulig å lage et monopol/kartell på AH som er et totalt åpent marked. Og om dere prøver så står det hundrevis klare til å utnytte dere, deriblandt meg selv :thumbup:

Endret av gamer73
Skrevet (endret)

Swiftthistle, kan du samle det?

Swiftness Potion er genialt i pvp battlefield når man tar flagget og på min server går Swiftthistle bladene for 50Gull for 10stk. og det er di billigste.

Jeg samlet 20 stk på 1 time og stakk til IF,dagen etter fikk jeg 2 mail med 50 G i pr stk.

Dette er arathor serveren.

Endret av War
Skrevet
Swiftthistle, kan du samle det?

Swiftness Potion er genialt i pvp battlefield når man tar flagget og på min server går Swiftthistle bladene for 50Gull for 10stk. og det er di billigste.

Jeg samlet 20 stk på 1 time og stakk til IF,dagen etter fikk jeg 2 mail med 50 G i pr stk.

Dette er arathor serveren.

5132582[/snapback]

Swiftthistle stacker i 20 right? Og det finns jo ikke egne Swiftthistle "blomster". Dem dukker jo opp random i andre blomster så ikke så lett å farme dem. Men dem selger ganske så bra ja. ~15G for 20 stk på min server

Skrevet

For eks the barrens eller hva det heter, nesten annenhver blomst hadde den i bonus. Og gjerne i 3x om gangen.

Jo de går i 20, men ingen kjøper noe til 100G.

Det er kun nå i det siste den er pop, bare noen uker siden jeg kjøpte 40stk for 2g.

Skrevet (endret)

Jeg skal se på mapen min, der er alle blomster lagret, se om jeg finner noe mer konkret sted.

Her der du ser blomster, spessielt nederst fikk jeg 20 stk på en time.

Det er mange low-lvl horde som drar dit pga det er kun 30% horde og de slipper stå i kø på pvp og dermed bruker de mye mere av de blomstene.

Endret av War
Skrevet

jepp...og ting er pop til tider.

Jeg tjente 80-100gull på å selge 10stk deepdive schematic som jeg kjøpte hos vendor for 30s stk. solgte dem for 8-10 gull stk på AH.

Men nå for tiden går dem for 2-4gull om dem selger i det hele tatt.

Men jeg er halveis til epic mount pris nå og enda har jeg 7 lvl igjen til lvl 60. Så regner med å kjøpe epic hest i samme minutt som jeg dinger 60.

Skrevet (endret)

Hvor får man eye of shadow? Hørte den gikk for 1500G her om dagen.

Da snakker man om å råd til få E-mount.

Endret av War
Skrevet
Hvor får man eye of shadow? Hørte den gikk for 1500G her om dagen.

Da snakker man om å råd til  få E-mount.

5133134[/snapback]

På twisting nether horde side går eye of shadow for rundt 250g buyout, etter at dropraten ble buffa har prisen stupt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...