Arsenal Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 (endret) Hei! Jeg har hatt dc ++ i lang tid å det har funket perfekt for meg! men i dag da jek skulle logge på skjedde ikke det som vanligvis skjer.. jeg ble ikke auto-connecta til lysehubben fordi "connection time timeout" . Jeg trykkte på "pubilc hubbs" knappen ,men ingen hubber kom opp..istedefor at de kom, kom det en melling nedenfor der de skulle vært. den lyder slik : " Download Failed: HTTP/1.1 403 Forbidden (http://dc.selwerd.nl/hublist.xml.bz2)" da jeg trykker refresh kommer en ny melding.. : " Download Failed: Connection Timeout (http://www.hublist.org/PubliHubList.xml.bz2) jeg har ingen anelse hva som er feil eller hvordan jeg skal fikse det. Har prøvd å re-instalert det, men uten at d funka.. Noen som kan hjelpe? DC er et av de viktigste programmene for meg! Trenger det! Blir veldig takknemlig viss noen hjelper! Andreas Endret 9. november 2005 av Arsenal
Kadmium Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Har fått denne feilmeldingen mange ganger. Vet ikke hva det kommer av, men jeg pleier å teste en annen hublist før jeg reinstallerer hvertfall. Hvis ikke en annen hulist løser problemet, så pleier det å restarte datamaskinen og gå inn på DC++ igjen. Lykke til. PS: Skulle ikke denne vært postet under "Programvare"?
Arsenal Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Har fått denne feilmeldingen mange ganger.Vet ikke hva det kommer av, men jeg pleier å teste en annen hublist før jeg reinstallerer hvertfall. Hvis ikke en annen hulist løser problemet, så pleier det å restarte datamaskinen og gå inn på DC++ igjen. Lykke til. PS: Skulle ikke denne vært postet under "Programvare"? 5128722[/snapback] det funak ikke.. men takk allikevel!
sphrenos Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Jeg får opp samma feil melding. Tror det er noe galt med DC++, prøvde å komme inn på siden dems, men det gikk ikke. Noen her som har noen andre hub lister å bruke?
Kadmium Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Alle de 5 hublistene jeg har prøvd, er nede.
Arsenal Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 da er det vell trolig noe me dc som e føkka da..! får håbe de fikser det snarest!!
Arsenal Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 det virker! visst faen.... prøv dere også om det funker nå det var sikkert bare noe gale me dc..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå