Rata101 Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Dette er hvorfor jeg har lagt BG mer eller mindre på hylla. Det er mye fler alliance enn horde på Silvermoon, og det ødelegger så grisej*****. Ikke noe vits i å prøve å argumentere med de (horde-egoene) engang. Folk som kan gå i BG i løpet av 3-4 minutter og allikevel bailer når de møter motstand er bare SAAAAD... Når noen synes det er greit å farme andre SPILLERE på feigest mulig måte, så må jeg faktisk inrømme at jeg synes de fortjener å kokes levende i olje en stund (til de har blitt crispy) 5137786[/snapback] Som sagt, så synes jeg at det er en uting, men slettes ikke uforståelig. Grunnen til at jeg starta å pvpe så mye er rett og slett fordi det er så forbanna vanskelig å finne groups til instances til tider, noe jeg vil innbille meg at er mye lettere på alliance side. Nå er det jo heller ikke snakk om farming av spillere da dette imo nærmest ikke er mulig i AB. For øvrig så begynner jeg å bli passe lei av alle møkka allyene utafor org til en hver tid, men det er vel eneste måten de får noe pvp på 5138065[/snapback] Vet ikke hva du tenker på med farming, men dette er helt klart farming av reputation og standing, imo.
fetaosten Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 (endret) Vet ikke hva du tenker på med farming, men dette er helt klart farming av reputation og standing, imo. 5138292[/snapback] med fare for å gjenta meg selv, så er det en uting som *jeg* ikke gjør (vel, hvis alle andre har stukket så stikker nok jeg også, doh), men ikke verre all de forbanna raidene på org. Kom dere på en pvp server sier nå jeg.. Tror ikke dere hadde vært så glad i det hvis det hadde vært 70/30 i horde favor og IF hadde vært raidet konstant. EDIT: beklager at vi etter hvert har kommet OT. Endret 11. november 2005 av zebozz
different Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Alliance eier i AB i Daggerspine i WSG og.. men i AV eier Horde 5135802[/snapback] Som sagt, Alliance eier ALDRI horde på Daggerspine. Selvsagt vil de gode alliance spillerene ta "random" horde spillere. Men generelt sett vinner alltid horde. Møt Termak\Noche & Co, du dør. Som Ironspeed har sagt.
Arve Systad Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 (endret) Alliance eier i AB i Daggerspine i WSG og.. men i AV eier Horde 5135802[/snapback] Som sagt, Alliance eier ALDRI horde på Daggerspine. Selvsagt vil de gode alliance spillerene ta "random" horde spillere. Men generelt sett vinner alltid horde. Møt Termak\Noche & Co, du dør. Som Ironspeed har sagt. 5138649[/snapback] Har både tapt og vunne mot horde sine elite-teams fleire ganger, eg, i litt variert selskap. Seinast i går vant eg seks eller sju ABer på rad mot forskjellige lag, et par av dei var blant dei dyktige. Endret 11. november 2005 av Arve Systad
different Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Alliance eier i AB i Daggerspine i WSG og.. men i AV eier Horde 5135802[/snapback] Som sagt, Alliance eier ALDRI horde på Daggerspine. Selvsagt vil de gode alliance spillerene ta "random" horde spillere. Men generelt sett vinner alltid horde. Møt Termak\Noche & Co, du dør. Som Ironspeed har sagt. 5138649[/snapback] Har både tapt og vunne mot horde sine elite-teams fleire ganger, eg, i litt variert selskap. Seinast i går vant eg seks eller sju ABer på rad mot forskjellige lag, et par av dei var blant dei dyktige. 5138703[/snapback] Ja, selvsagt vinner man mot de. Men man vil aldri eie de når de er på sitt beste. Selv har jeg vunnet mot Synergy. Nå spiller jeg på deres side :>
Jørgen Sørheim Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Kremt, nå var ikke spørsmålet hvorvidt alliance eller horde på serveren (insert name) er gode eller ikke. Strategier, folkens. Hepp, hepp.
Energi Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 (endret) Jeg spiller på Doomhammer - Alliance og er mest med i pickup groups, avogtil lager vi guild only raid. Hvis vi møter et av de gode horde teamene, pleier vi å ta mine/stab/mill med 4-2-9 fordeling. Endel av de 9 gjør så et fremstøt mot farmen for å distracte etter millflagget er tatt (ikke erobret). Mot dårligere/pickups kjører vi mine/stab/bs med samme antall. Det essensielle ved enhver kamp er å ta ut healere først (alle vet dette, men mange driter i det). Må avogtil ofre deg selv for å beholde en posisjon en liten stund til, dvs jeg (lock) springer rett inn i blant dem og hellfirer eller prøver å få av en Howl of Terror. Ofte er det håpløst da folk ikke vil bli kommandert rundt av andre og bare tenker HK/Killing Blows. Blizzard skulle tatt vekk KB fra oversikten. Problemer også ofte med folk som sloss vekk fra flagget, f .eks mellom farm og bs. Dessuten en drøss med druider/prester som bare kjører skadespells og healer medspillere minimalt, Føler horde ofte har mye bedre samarbeid seg imellom og har healere som er innstilt på å heale for det meste. Taper vel ca 70% av alle AB for tiden med pickups, har blitt noe bedre - før var det vel 95%. Endret 11. november 2005 av Energi
Jørgen Sørheim Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Mja, jeg ble faktisk helt satt ut i forgårs, jeg ble healet mens jeg holdt på med en warrior. Og ikke nok med det, jeg fikk fortitude-buff også. Men, det er sant som du sier. Det virker som alt for mange ser på KB som det viktigste. Den kunne med fordel vært fjernet, og lagt til en finfin bonus for å ta/forsvare flagg. Det er jo tross alt det AB handler om.
chokke Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 hihi, mest tragiske er når folk ikke vil invite deg fordi de har spilt med deg før og du har for få KBs. Er warlock, men får ALDRI killing blows . alliance forresten.
Dux ducis Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Alliance eier i AB i Daggerspine i WSG og.. men i AV eier Horde 5135802[/snapback] Som sagt, Alliance eier ALDRI horde på Daggerspine. Selvsagt vil de gode alliance spillerene ta "random" horde spillere. Men generelt sett vinner alltid horde. Møt Termak\Noche & Co, du dør. Som Ironspeed har sagt. 5138649[/snapback] Du aner ikke hvor lite grunnlag du har til å skrive det der. Med mindre du er i alle 3 BGs uten pause en uke.
different Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 (endret) Alliance eier i AB i Daggerspine i WSG og.. men i AV eier Horde 5135802[/snapback] Som sagt, Alliance eier ALDRI horde på Daggerspine. Selvsagt vil de gode alliance spillerene ta "random" horde spillere. Men generelt sett vinner alltid horde. Møt Termak\Noche & Co, du dør. Som Ironspeed har sagt. 5138649[/snapback] Du aner ikke hvor lite grunnlag du har til å skrive det der. Med mindre du er i alle 3 BGs uten pause en uke. 5139804[/snapback] Jeg har faktisk venner \ guildmates som sier sitt og Og av alle random fight jeg har vært med på har horde vunnet, og ja jeg har spillt begge faksjoner. Edit: Vi må ikke hijacke tråden. Endret 11. november 2005 av emes
JanSaxhaug Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Har aldri spilt Arathi Basin som Alliance, men som Horde bruker vi ofte denne taktikken: Nøkkelen til suksess er å holde Blacksmith gjennom hele spillet: Gruppe A går Lumber Mill, Gruppe B og Gruppe C går Blacksmith. En hunter i Gruppe B eller C holder igjen og tar Farm. Horde kommer alltid først til Blacksmith og har en liten fordel der. Etter at nodene er tatt (Blacksmith, Lumber Mill og Farm) så holder Gruppe A Lumber Mill og den gruppen som ikke inneholdt hunteren holder Blacksmith. Den siste gruppen (som består av fire mann) er en mobil gruppe som faller tilbake der det trengs, men har "basen" sin i crossroads. Mine og Stables er ikke noen mål i seg selv da de er for vanskelige å holde. To, helst tre, skal til enhver tid holde en node (bortsett fra Farm). Hvis Alliance skulle klare å ta Blacksmith så kan det være uhyre vanskelig å ta den tilbake. Ett bra trekk da er å kjøre et falskt storangrep på Stables slik at noen Alliance trekker og det kan åpne Blacksmith nok til å kunne ta den tilbake. Denne taktikken krever at man er vesentlig bedre til å forsvare enn å angripe da det er det man er forventet å gjøre hele spillet. Nodene tar man helt i starten uten noen kamp i hele tatt. Men klarer man det, så har man 3 noder mot 2. Da vinner man, logisk nok =) Finnes helt sikkert mye bedre taktikker, men det er denne som fungerer best da vi møter gode motstandere og ikke zergende pug's.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå