snowmann Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg lurer på om hvordan jeg kan unngå steam når jeg skal intalle og spille HL2. steam kontoen min er stengt, og jeg får den ikke tilbake, så jeg kan ikke bruke orginal hl2 til å installe. hjelp noen..? Endret 9. november 2005 av snowmann
Zappza Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Det du kan gjøre (som jeg ikke vil anbefale) er å laste ned en #HOST# pirat versjon #host# #host#! men ikke gjør det da lag deg en ny Steam konto? 5127777[/snapback] Det går ikke ann og ha to Steam accounts med samme CD-Key, Trådstarter; Hvis du skal ha orginal verision, må du enten sende inn coveret med plate og sånt til Valve i US Samme skjiten med meg... Hadde ikke spillt Halflife 2 på lenge, tenkte jeg skulle installere det på nytt så får jeg faen meg opp at kontoen min har blitt Disabla, aner ikke hvorfor har aldri spilt CS/CSS kjøpte bare for og spille HL2...
Jooakim Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Altså, hvordan er den stengt? Hvilken feilmelding kommer?
Snorre Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Fjernet oppfordring til å laste ned piratversjon. Dette vil man jo helst ikke ha noe av på forumet Tråden hører dessuten hjemme i Half-Life kategorien tenker jeg, så flytter den dit. Snorre
wolf5 Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Du glemte å fjerne reply med quote til oppfordringen :-) Samt du oppfordrer jo nesten selv med å skrive at du fjernet oppfordringen. Vinningen går opp i spinningen? :-) Burde overhodet ikke gå an å stenge steam kontoen uten at de friga CD-KEYen. I praksis stenger de CD-KEY på et spill du har kjøpt og betalt for.
Zappza Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Min steam konto ble sperra helt uten videre... Ingen cheating eller noe sånt, den bare var Deactivatet. Burde overhodet ikke gå an å stenge steam kontoen uten at de friga CD-KEYen. I praksis stenger de CD-KEY på et spill du har kjøpt og betalt for. helt enig! Forbanna Valve Griske dyr...
Jooakim Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Står det at den er stengt da? Hvilken feilmelding får dere?
TCi Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Kontakt supporten til Valve. Ikke noe vi egentlig kan gjøre. Er som oftest en god grunn til at de stenger en konto.
Arne_F Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 (endret) Valve stenger kontoer hvs man cheater eller laster ned en piratversjon av spillet. Det pleier å være sånn. Endret 10. november 2005 av Rune_F
wolf5 Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 (endret) Har de lov til det da? Selv om man har gjort noe ulovlig som å laste ned f.eks DoD ulovlig, så kan vel ikke de dra inn dine lovlige spill? Eller står det i noe EULA greie som sier at : "if we ever find you cheating or stealing any of our software, we steal whatever you bought from us back" ? Stenger de kontoen din har de i praksis ødelagt cd-keyen din vil jeg tro. Endret 10. november 2005 av wolf5
Jooakim Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 De stenger vel også Steam-accounts som blir brukt av flere personer.
Zappza Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg har bare logga på Steam en gang for ca 4mnd siden, har aldri prøvd igjen... Fikk jo offline HL2 hva er vitsen med steam for meg da Joakim.; Kontoen min er ikke brukt av andre... Rune_F: Har ikke lasta ned noe ulovlig, har ikke linje eller lyst til og gjøre sånt. wolf_5: Jepp, de har ødelagt cdkeyen ved og stenge kontoen... Hva er e-mail adressen/telefon nummeret til Valve da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå