Gå til innhold

Tips til komplett pc til kamerat | max 11k!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
annen strømforsyning, har ikke behov for 680W! kjøp Hiper 580 watt blue saken med avtakbare ledninger og sånt! den ser heftig ut! digger fine PC deler =D selv gir jeg heller 200,- ekstra for litt lavere ytelse med litt bedere look :D

5125208[/snapback]

 

DENNE du mener? ....Men de selger den ikke på shg.no :cry: Og hvis jeg velger den psu'en istedet så blir listen helt ødelagt, da er det ingen butikk som har alt!

 

:)

Lenke til kommentar

Asus lager vel en av de beste produsentene, men det 7800 GT kortet er dyrt, samme gjelder PSU. Hvis du går ned i pris på begge får du råd til 2 GB kvalitets RAM. Dessuten skriver alle i erfaringene at den PSU'en er bråkete. Det fins sikkert andre råe PSU'er på shg.

Endret av lovehater
Lenke til kommentar
Asus lager vel en av de beste produsentene, men det 7800 GT kortet er dyrt, samme gjelder PSU. Hvis du går ned i pris på begge får du råd til 2 GB kvalitets RAM. Dessuten skriver alle at den PSU er bråkete. Det fins sikkert andre råe PSU'er på shg.

5125813[/snapback]

 

Har byttet psu'en til denne, men skjermkortet kan jeg gjøre lite med. Pcen er avhengig av god grafikk siden han spiller veldig mye krevende spill(/bruker pcen mest til spilling). Delene er bestemt at skal kjøpes hos shg.no siden de har de fleste og billigste varene. Derfor kan jeg ikke bytte skjermkortet.

Endret av Man0war
Lenke til kommentar
:thumbup:

Mente at du kunne skifte produsent, men fremdeles holde deg til et 7800GT. Du får Gainward kort til ca. 2900,- og da sparer du 600,-. Men for all del, Asus kortet er et av de råeste slik jeg ser det så...

5126164[/snapback]

 

Jeg vet at man får et Gainward 7800gt -kort for ca 2900kr, men de har den ikke hos shg!...selv foretrekker jeg faktisk Gainward som beste merke, men ASUS har det billigste 7800gt kortet som finnes hos shg.no

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...