Gå til innhold

Motorola V3 Black, Erfaring og spørsmål :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dessverre trist som fy at det bare har 5 Mb internminne og ikke mulighet til minnekort.

Ellers er den lekker som bare det.

5124756[/snapback]

 

 

Jeg trenger ikke noe særlig med minne.

 

Jeg ringer, og sender SMS meldinger :)

 

Så priortieringer;

 

- God talekvalitet

- Gode taster

- Kvalitetsfølelse

- Kjapp respons i menyer

Lenke til kommentar
Synes den telefonen er lekker av utseende, men lurer litt på hvilke erfaring dere der ute har?

 

Positivt, negativt? Tastene er jo veldig spesielle, hvordan er de i bruk?

 

Hvor mange SMS kan lagres? :)

 

Andre ting som er verd å nevne ved bilen?

5124727[/snapback]

 

Har en kolega som har den telefonen, og den er jo bare lekker.

Har ikke så mye inf, men kan si at jeg synes tastene er herlige, med fin respons. Displayet er helt ok for en mobil, litt uvant menysystem som jeg tror trenger litt tilvenning (er vant med Siemens). Den virker bra sammenskrudd uten noen som helst plastfølelse, men det skulle vel bare mangle.

Hadde prisen vært lavere kunnejeg tenkt meg den selv til dresslomma. :roll:

Lenke til kommentar

Tastene er gode ja. Skjermen er på topp i sin gruppe. Meget lyssterk, men det anbefales å skru ned lysstyrken litt. Som paraoid sier er menysystemet uvant. Det krever litt tilvenning. I menyene kan du velge hvilken posisjon ikonene skal ha. I tillegg har du to faste snarveitaster på tastaturet, meldingsmenyen og internett. Jeg har desverre ikke ordnet internettinstillingene enda så det har jeg ikke testet.

 

Kameraet er derimot av lav kvalitet, men duger greit nok til det det er beregnet på, nemlig mms.

 

 

Så priortieringer;

 

- God talekvalitet

- Gode taster

- Kvalitetsfølelse

- Kjapp respons i menyer

 

-Talekvaliteten er god. Det følger også med en fin handsfree med litt tykk ledning som ikke "knytter seg". Det er muilig å skifte profiler, ringe, sjekke ubesvarte anrop, knipse bilder m.m når telefonen er lukket. Veldig praktisk!

-Tastene er meget gode, mulig de beste tastene jeg har prøvd. Dette er selvfølgelig en smakssak. Anbefaler at du går i butikken og prøver å trykke på de.

-Kvaliteten er upålklagelig. Ingen over, ingen ved siden.

-Menyene er på det normale i hastighet.

 

-Skriver du fort, vil bokstavene henge noe etter. Men alle blir registrert.

-Har du flere nummer pr person vil dette komme som flere oppføringer i adresseboken.

-Telefonen kan virke bred, men dette er et komprimiss av skjermen. Skulle telefonen vært smalerer ville skjermen vært mindre. Den er bredere enn mange andre telefoner, men ser også bredere ut pga tykkelsen.

-Telefonen tiltrekker seg oppmerksomhet fra svært mange (Jeg har den svarte versjonen)

-Batteritiden er god. Jeg har lysstyrke 1, på en skala fra 0 til 6.

 

-----

Kom med flere spørsmål, så kan jeg sikkert svare. Skal prøve å skrive en test, da det virker som det er flere som er interessert i denne telefonen nå som den har sunket i pris.

Lenke til kommentar

V3 i mine øyne: Kanskje noe stilig og tynn men er samtidig relativt stor ("flat") svart fargen liker jeg veldig fordi jeg har sans for IBM ThinkPads som har denne fargen (Lenovo nå.. :(), har god distanse mellom mikrofon og høyttaler og lyden er OK, er ellers ganske solid og tastene er gode.

På den negative siden har du en heller uimponerende spesifikasjonshefte som får det hele til å se ganske overpriset ut.Særlig rask eller fremtidrettet er den ikke.

Personlig har jeg ikke eid telefonen og vil neppe gjøre det heller, eneste bruksområde må være som partner i dressen - men denne plassen er opptatt av en annen telefon - NEC N900 som tar seg bedre ut i mine øyne ;)

 

Er du kun ute etter en relativt enkel telefon som ser snasen ut og er solid bygget så er dette noe for deg - om ikke: Ikke kjøp.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Dama mi fikk en v3 av meg for par måneder siden. Hun er iallfall kjempe fornøyd med den. Det eneste jeg kan sette fingrene på er kamerafunksjonen på mobilen. Den er ikke særlig oppegående. Fargene på bildene blir forvrengt. Eller er den en stilfull mobil :thumbup:

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Jeg vil tro at de fleste som kjøper V3 vet hva den kan/ikke kan. Man kjøper ikke V3 som en underholdingsenhet. For meg var det først og fremst design og batteritid som var viktig.

5129054[/snapback]

 

 

Takk for gode svar shhhh, tror kanskje jeg lander på en slik en :) , skal sjekk den NEC-telefonen som en mente så bedre ut :)

 

Skal se om jeg kan tyte meg til å få trykke på et oppladet eksemplar i telebutikken eller noe i den dur :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...