Raggie Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Hei! Jeg sitter og spiller Civ IV om dagen (og natten) og har møtt på et veldig irriterende problem. Hver gang jeg angriper noen med en av enhetene mine får av en eller annen grunn min enhet 0.0 i strength, mens de jeg angriper får full strength. Dette skjer uansett hva slags enhet jeg angriper eller angriper med. Synes det er litt håpløst når jeg sender 5 Macemen på en by og den stakkars lille Archeren som er der dreper alle uten skade... Har prøvd med forskjellige enheter, både archers, mounted og melee... Noen som vet om jeg mangler en grunnleggende tech eller noe sånt?
daniel_984 Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Skjer dette uansett hvor mange ganger du restarter game?? Har du prøvd å re-innst??
Tå. Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 (endret) Byen har bare en archer, ikke sant? En by har som oftest 2-3 archere i forsvar, men hvis der bare er en så er det noe som er galt. Endret 9. november 2005 av toeblast
daniel_984 Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hvis du leser på specs på archer, så ser du at de er extra gode på byforsvar, og kanskje dette veldig enkelt går på bekostning av dine angrepspoeng.. *bare en tanke*
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 jeg tok 4 longbowmen med ca 6 macemen uten problemer(litt problemer kanskje) så en archer skulle ikke være noe problem. Jeg ville installert skjiten på nytt. Jeg bruker alt for mye tid på det spille, doh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå