Gå til innhold

Kjøpe ny pc


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg er på leting etter en rimelig og bra PC... Skal bruke den til spill (som Half Life 2, CS: Source), media (mest media) og skolearbeid... Har noen noen idéer? Nå tenker eg ikkje PC med Skjerm og alt. Nå tenker eg bare en PC med strømkabel (og seff nettverkskort). Mus/Tastatur/Skjerm har eg. Noen forslag? :roll:

Endret av Ingiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vil du sikkert få mange subjektive meninger, og her er min:

Når du først skal kjøpe pc, ville jeg kjøpt en som var litt bra - men ikke det beste. Da får du gode komponenter til en billig pris, ettersom det faktisk finnes noe bedre på markedet. Men også bra nok til at du kan leve på det en stund. De nyeste spillene er såppass krevende, og de blir ikke mindre krevende med åra. Når det gjelder hovedkort og slikt, ville jeg gått for et med SLI støtte, slik at du kan kjøpe et skjermkort til når det du har blir litt for dårlig. På denne måten får du utnyttet begge, i steden for å måtte kaste det ene.

 

Jeg ville ikke kjøpt pc til under 10k, men rundt 12 kanskje... Men hør på andre forslag! Dette er en subjektiv mening.

Lenke til kommentar

Her har jeg et oppsett.

 

Hovedkortet er av DFI som funker pent til overklokking.

 

Gått for 250GB Samsung SpinPoint og Kingston Dual Channel 2x1024 minne da du skal holde på med media.

 

Gått for AMD Athlon64 3700+ 'San Diego' som funker helt fint, og veldig god overklokker, vist du ønsker.

 

Og X800GTO som også overklokker pent!

 

Gått for et stille og kjølig kabinett. Også en PSU fra Chill Innovation som leverer stille og gode PSUer.

 

Også tatt med DVD-brenner.

 

 

 

Vedlagt bilde

post-87629-1131449591_thumb.jpg

Endret av BehersK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...