Gå til innhold

Staff of Jordan i wow spm

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den går for over 800g for alliance på sylvanas..

5122782[/snapback]

Du tuller? Det er vel ikke Warden Staff du mener?

Synes bare det hørtes psycho mye ut... Forstår egentlig ikke hvordan noen kan få seg til å betale mye for Staff of Jordan, Illusionary Rod er jo gratis og forholdsvis enkel å skaffe.

Men en ting jeg lurte på.. ville ikke Staff of Jordan vert småskummel i hendene på en warrior ved det levelet? Den har jo bra dps og top end damage....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den går for over 800g for alliance på sylvanas..

5122782[/snapback]

Du tuller? Det er vel ikke Warden Staff du mener?

Synes bare det hørtes psycho mye ut... Forstår egentlig ikke hvordan noen kan få seg til å betale mye for Staff of Jordan, Illusionary Rod er jo gratis og forholdsvis enkel å skaffe.

Men en ting jeg lurte på.. ville ikke Staff of Jordan vert småskummel i hendene på en warrior ved det levelet? Den har jo bra dps og top end damage....

5122832[/snapback]

Litt for lav speed til å få høy nok burstdamage ved ms-build, pluss at man ikke har staff-spec som warrior. I tillegg ser jeg ikke helt for meg en warrioir som står og denger på folk med en knorrkjepp :p

Skrevet (endret)

Jeg bruker denne som jeg fant i SM på min lvl 40 Druid. Den er nok ikke optimal, men det er kanskje heller ikke noe særlig vits i å satse på über items før level 60? Du må jo bytte ut alt du får på lvl 40 etter hvert. Så er kanskje ikke lurt å stresse for mye med items på det nivået?

Er jo mye å spare til hvis du har en del penger nå. Epic mount og lvl 60 equipment f.eks.

EDIT: War bruker samme som meg ja.

Endret av Zythius
Skrevet (endret)
Har +5 weapon damage jeg også, faktisk. Fikk det av en enchanter-venn som synes det ville se tøft ut på staven min :p

5125355[/snapback]

:!: her også.

Ja la på den + 5 , men staven i seg selv er fin til å være gratis.

Litt treg men.

Endret av War

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...