Wobokel Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hvordan kan jeg kopiere Fahrenheit savene sånn at jeg kan fortsette der jeg slapp uten å gjøre alt på nytt igjenn. Finner ingen mappe som heter save, profile eller lignende.
Kjekssjokolade Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 jeg tenkte på det samme før jeg formaterte her for noen dager siden......men dette spille er såppas bra...at jeg gladlig gjør alt på nytt igjen........ du kan jo brenne ut hele mappen, eller lete i mine dokumenter, der bruker det å legge seg forskjellige save games til spill.....
dravisher Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hos meg er det opprettet en mappe C:\Documents and Settings\"brukernavn"\My Documents\atari\Fahrenheit hvor det ligger noen filer. Om dette er savegames vet jeg ikke sikkert.
Wobokel Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Fant noe som virket som save i mine dokumenter. Men nå får jeg verken innstalert eller av installert spillet. Kommer bare opp en feilmelding om at det ikke går. Noen ideer?
Bone Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Hos meg er det opprettet en mappe C:\Documents and Settings\"brukernavn"\My Documents\atari\Fahrenheit hvor det ligger noen filer. Om dette er savegames vet jeg ikke sikkert. 5120001[/snapback] Disse filene fungerte hos meg i hvertfall.. Kopierte hele Atari -mappa, formaterte hdd'n og la inn alt på nytt, og kopierte atari-mappa tilbake til der jeg fant den.. Og savegamene fungerte helt fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå