henrik_s Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hei! Hvordan blir det når expansion'en kommer ut? Lager de nye servere for de som har den, eller må alle kjøpe den? Hadde en liten diskusjon med noen jeg kjenner om at du må starte en ny character for å spille på expansion, dette høres jo helt banalt ut, noen som kan si hva som er rett?
SilverCRX Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Enkelte ting de har sagt, tyder på at man _ikke_ må starte ny char. F.eks det at man ikke vil få igjen xp'en man har tjent inn etter at man ble lvl60. Når det gjelder utgivelse spekuleres det visstnok i mars-mai '06.
gamer73 Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Enkelte ting de har sagt, tyder på at man _ikke_ må starte ny char. F.eks det at man ikke vil få igjen xp'en man har tjent inn etter at man ble lvl60. Begge disse tingene vil jeg ta som en selvfølge! Self vil man ikke måtte starte fra lvl 1 og self vil man ikke få tilbake poeng man har tjent etter lvl 60. Dette er jo helt vanlig prosedyre regner jeg med og blizzard vil nok ikke gjøre det annerledes.
OscarWoHA Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Det har kommet ca. 1000 MMO's i de siste par årene. Tar det som en selvfølge at det samme vil skje i WoW som i de andre MMO-ene med X-packs.
Sir Zu Zwat Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Håper man får refundert respecc kostnadene Så får jeg plutselig råd til Epic Mount + Arcanite Reaper
Djevlen Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 (endret) Hei! Hvordan blir det når expansion'en kommer ut? Lager de nye servere for de som har den, eller må alle kjøpe den? Hadde en liten diskusjon med noen jeg kjenner om at du må starte en ny character for å spille på expansion, dette høres jo helt banalt ut, noen som kan si hva som er rett? 5117467[/snapback] De lager ikke nye servere for folk med ekspansjons pakken, det kommer helt sikkert nye servere (for å ta imot massene som kommer), men det kommer ikke ekspansjon-eksklusive servere. Om vi to spiller på Silvermoon blir det ikke noe problem om jeg kjøper meg ekspansjonen og du ikke. Eneste som skjer er at du ikke får dra til Outland, du får ikke bli lvl 70 og du får ikke flyvende mount. Edit: For info, sjekk ut Disse filmene! Endret 7. november 2005 av Djevlen
dnthalhuk Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Mest sannsynlig åpner de dark portal på alle serverne men bare de som har expansion pack kan gå inn dit. På denne måten kan man fortsatt spille på samme serveren selvom man ikke har kjøpt Expansion pack og samme med de som har kjøpt. Tror også at de nye rasene blir lagt til for alle som ikke kjøper expansion pack siden det mest logiske er at starting area'et deres blir i Kalimdor eller Eastern Kingdoms. Hvordan de gjør det med fult epic geara players i level 70 utafor Outlands er jeg usikker på. Håper egentlig ikke at eqpet eller noe blir nerfa i utafor Outlands, for da får de som ikke kjøpe expansion pack svi. (Kanskje litt urettferdig mot de som ikke kjøper, men Blizzard kan sikkert finne på noe sånn for å "presse" folk til å kjøpe den)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå