Gå til innhold

Wow bank ide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med banker som var rundt omkring med vakter, som kunne ranes av den motsatte ?

 

F.eks en bank mitt mellom Crossroads og Stonetalon Mountains eller noe slikt, men en eller to elite og et hvelv med masse gull i.

en av vaktene eller elitene hadde nøkkelen til hvelvet selfølgelig.

 

Da hadde det ikke blitt så vanskelig som klemme seg inn i Orgrimmar eller en annen storby f.eks.

Det hadde også blitt mer action på serverene, fordi bankene hadde blitt ranet eller blitt prøvd ranet flere ganger i uken.

Lenke til kommentar
Når har jeg sakt hvilket amount som skal ligge i banken ?

Og når jeg sa eliter, mente jeg selfølgelig 62 Bosses.

Ellers på vaktene, la oss si 20+ vakter i lvl 60 (elite).

2-3 Elite 62 bosses.

 

Desto flere vakter og bosses, jo mer penger i banken.

jeg har ikke tid til å klemme ut hele konseptet fordi dere burde skjønner det selv, jeg tuller ikke.

5116809[/snapback]

 

Det er egentlig en ganske god ide, så lenge det ikke er *altfor* mye penger det dreier seg om. Det må også være lagt opp slik at man må drepe alle vaktene før man kan få åpne hvelvet. (Holder ikke å ta bossen å stjele nøkkelen, mens en warrior med sprintness potion puller de andre vaktene vekk fra byen)

 

Det bør også være forskjellige verdier av gull avhengig av hvilken byer du raider. Ogrimmar/Ironforge vil selvfølgelig ha mest penger i banken.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

Det einaste som ville skje med by-raid-quests ville vert at når folk går sammen i et 40-manns raid og prøver å innta en by så vil alle sammen lagge så masse at dei ikkje klarer å gjøre noke med alle vaktane pluss 50+ spillere mot seg.

 

Så nei, ivertfall ikkje mot IF eller Orgrimmar. Kanskje mot Thunder Bluff, UC, SW eller Darnassus.

Lenke til kommentar

Tror kanskje jeg skal høre med gamemastere eventuelt sende mail til wow direkte om dette kunne vært en spennende idè.

Jeg har aldri sakt at bankene skal ligge i storbyer, har jeg ?

De burde ligge langt vekk fra storbyer, mellom f.eks Crossroads og Orgrimmar et sted.

 

Kanskje mellom Camp Taurajo og Crossroads kunne det ligget en ?

Der man har 20+ vakter elite, og et par bosser. Når alle disse var tatt, kom "siste bossen" som hadde nøkkelen. Pengene i hvelvet var lagt i kasser som lå der utifra hvor mange vakter (el. bosser?) som passet på banken.

Dette hadde også vært bra for dem som ikke orket å dra til alle storbyene med all laggen for å nå en bank (for friendly selfølgelig), pluss at det hadde blitt MER action.

Lenke til kommentar

Raid mot byene er noe dritt. På Doomhammer hadde alliansen et godkjent raidforsøk på Orgrimmar i forrige uke. Og det var laggen som stoppet dem.

 

Det var dødsdømt. Laggen var på 30-50 sekunder, så når de stormet fram skjedde det ingenting før de plutselig hadde løpt framover i 30 sekunder. Det stakk nightelfs ut av veggene på hver eneste bygning rundt banken. Og det er klin umulig å få til et konsentrert angrep med 30 sekunder forsinkelse. Hysterisk morsomt de første 5 minuttene men så ble det bare slitsomt.

 

Kampen foregikk ved å stille seg opp ved en allyhalvdel som stakk ut av en vegg, klikke på en spell og vente til den gikk av. Det virket som spellene var på postordre, det kunne ta flere minutter før de gikk av.

 

Raidet løste seg opp når nok folk ikke orket mere lag og logget av.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er en flott ide, bare ikke bankene inneholder de helt enorme summene bare slik at det kan lønne seg å gjøre det som et morsomt alternativ på grinding av mobs. Tror ikke det er noen fare for Infalsjon i WoW.... Men hvis hele raidet har råd til epic mount etter et bankran så er kanskje det litt drøyt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...