csboy Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Det jeg gjør som mage når en rouge angriper er; klikker "blink" som en gærning til du hopper avgårde. Så "mana shield", så løper jeg mot der jeg sto med IAE, idet jeg ser rougen bruker jeg FN, så Frostbolt+COC og avslutter med IAE til han er død. Har Fireblast som backup. 5116375[/snapback] Hvorfor har du en spell som fireblast i backup? Er rogues så lette for deg at du må leve farlig Ville ikke spart på fireblasten nei, heller hatt iae som "backup" iom at den koster MYE mana i forhold til skaden den tar. Trukke det er mange rogues du kunne tatt med denne taktikken nei, hadde gått tom for mana før han var dau. Manashielden sluker jo og manaen din. FN=~50dmg, frostbolt=~500-600dmg, CoC=~400-500dmg. Så da har du tatt ~1000 hitpoint av roguen og skal gjøre resten med IAE? Not gonna happen. (vet skaden kan være høyere på disse spellsene, men en "normal" mage ligger vel rundt der) 5116415[/snapback] Teiteste jeg har hørt. Han sier han bruker frostnova ikke sant? Det øker crittchancen til frostamges med 50% og i tillegg har en ca 10 % fra før. Og med litt +dmg gear kand det fort bli 2x1300=2600
M@R7!N Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 (endret) Jeg, som rogue, trenger kun å cheapshotte deg ut av spill Cheap shot vs. mage FTW! Blir så glad når magen min blir cheapshotta Ja, tilogmed min 49 mage critter ca 1500 (780+700 med en fn+frostbolt+coc combo ) Endret 7. november 2005 av M@R7!N
Sigga Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 jeg er en lvl 60 mage og jeg SUGER i alt som heter pvp. jeg får ofte skryt for mine pve skills men pvp.. off dette er jeg så dårlig i at jeg akkurat tapte mot en mage som akkurat hadde respeccet.. 5115634[/snapback] Hvis det er mage vs mage, vinner den magen som klarer å counterspelle først 90% av gangene.
Polmen Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Rogue; Spam rank 1 AE til de kommer ut av stealth, spar blink til du blir evnt stunna. poly morph, arcane power + pyroblast, fireball, fireblast, CoC, fireblast , voila. Warrior: Poly, heal deg selv, siden warrioren har antakelig intercepta deg og kjoert degi raeva allerede. arcane power, PoM pyro, fireblast, IAE. Er du heldig, klarer du han. Gjelder forsaavidt for alle klasser, men med casters saa maa du bruke CP, helst i slutten naar dem har lite liv, (om dem kan heale seg selv, shammy, druid, priest, pala (om han ikke har homse skjoldet paa).
Coaxmetal Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Rogue; Spam rank 1 AE til de kommer ut av stealth, spar blink til du blir evnt stunna. poly morph, arcane power + pyroblast, fireball, fireblast, CoC, fireblast , voila. Hvorfor antar alle som tror de skal eie rogues som mage at de får første strike? Sannsynligheten for å få et knivblad mellom ryggen mens man drikker er (etter egen erfaring) rundt 50 ganger større enn den man har for å dra av en pyro først. Det er i rogueklassens natur at de skal åpne kampen når det passer dem. Sprint > blink. Vanish > frostnova. etc.
holst84 Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Det jeg gjør som mage når en rouge angriper er; klikker "blink" som en gærning til du hopper avgårde. Så "mana shield", så løper jeg mot der jeg sto med IAE, idet jeg ser rougen bruker jeg FN, så Frostbolt+COC og avslutter med IAE til han er død. Har Fireblast som backup. 5116375[/snapback] Hvorfor har du en spell som fireblast i backup? Er rogues så lette for deg at du må leve farlig Ville ikke spart på fireblasten nei, heller hatt iae som "backup" iom at den koster MYE mana i forhold til skaden den tar. Trukke det er mange rogues du kunne tatt med denne taktikken nei, hadde gått tom for mana før han var dau. Manashielden sluker jo og manaen din. FN=~50dmg, frostbolt=~500-600dmg, CoC=~400-500dmg. Så da har du tatt ~1000 hitpoint av roguen og skal gjøre resten med IAE? Not gonna happen. (vet skaden kan være høyere på disse spellsene, men en "normal" mage ligger vel rundt der) 5116415[/snapback] Teiteste jeg har hørt. Han sier han bruker frostnova ikke sant? Det øker crittchancen til frostamges med 50% og i tillegg har en ca 10 % fra før. Og med litt +dmg gear kand det fort bli 2x1300=2600 5117848[/snapback] Hvis du hadde lest hele posten hadde du sett at dette er blitt rettet opp i og jeg skrev ~2000 skade. Det var ikke poenget i det hele tatt. Poenget var det at det er ikke lurt å bruke kun IAE til å avslutte kampen etter denne comboen. For det kan lett føre til at du du går oom før han er død. Bruk kun IAE mens Fireblast og CoC er på cooldown. Så neste gang kan du lese HELE posten før du kommer med ett brilljant innlegg
outern Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Tips mot warriors: Når warrior charger eller hva det heter når de løper fort å slår så blinker du før den treffer deg. så polymorpher du han. så kan du denge til med det du har. kjekt med frost nova mot warriors pga de ikke er castere. mage vs mage: Polymorph med en gang. den som polyer først har gode sjanser. fordi du fården første hiten. så hvis du har god dmg på firebolt eller frostbolt så får du et forsprang. Mot Rough: Hvis rough stelther så har mage en stor fordel. Mage har fler spells som forhindrer det. Bruk Frost Nova for eksempel. Last ned en Mage film eks: Francis. Se på hvordan han spiller. Lærer mye av det. Wow Filmer Kommer ikke på noen fler fordeler mot spess classer akkurat nå. Men husk at du alltids can polymorphe å ta bandage eller potions
holst84 Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 mage vs mage: Polymorph med en gang. den som polyer først har gode sjanser.fordi du fården første hiten. så hvis du har god dmg på firebolt eller frostbolt så får du et forsprang. Bra tips^^ men må bare kommentere dette. Hvis du prøver dette vil den andre magen (om han ikke er noob) bruke CS og han har plutselig overtaket. Han kan sheepe deg men du kan ikke stanse han for din CS er arcane akkurat som poly og derfor på 10 sek cooldown pga CS. så det er ikke så lurt.(Hvis ikke du bruker PoM sheep da, noe som er sjeldent) Så noe som kan være en god taktikk når du møter en mage er å fyre instant spells og vente til han fyrer en spell med cast time for så å kjøre CS på han.
M@R7!N Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Blir jeg polymophet -> Ice block. Frost> Fire/arcane
phun-ky Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 jeg er human mage lvl 60.. er på vei til knight i honorrankinga.. ser ikke noe problem.. jeg har en arcane/fire build. 31/20. mot rogue: da jeg er human bruker jeg perception når jeg ikke har CD på den har jeg manashield + ice shield (hjelper ikke så mye, men roguen blir chilled). når jeg først blir backstabbet og stunned hamrer jeg på blink til jeg kommer meg unna. fireblast (600+), arcane missiles(900+) og så frost nova(100+). fireball (900+) rougen er løs, fire blast (600+) er han dum, fortsetter han å angripe, er han smart, stealter han og forsvinner. jeg bruker nå AoE, hvis jeg har en PoM på lur, bruker jeg den (helst samtidig med Arcane Power) med fireball (1100+). rogues er relativt enkle, i motsetning til shamans (min mening). shamans: counterspell (VIKTIG), fireblast, frost nova, fireball, cone of cold, fireblast, arcane missiles, og aoe..
atrax Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 (endret) Møter jeg shamaner, slenger jeg opp Frost Ward så fort som mulig, for å ta toppen av skaden til Frost Shocken hans som 99% sikkert vil komme. Deretter er det "bare" til å holde seg på avstand til han prøver å heale seg. Da hoster du opp en CS, og servérer ham sin egen rumpe. Hvis han mot formodning skulle heale seg tidlig i kampen, sheep ham, slik at du også får tid til bandasjering. De færreste shamaner gjør dette. Dessverre, om du møter en gjennomsnittlig shaman rundt din level, er du død. Endret 8. november 2005 av atrax
Azurathus Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Bruk alltid polymorph på en shaman. De har ingenting som kan bryte poly, så det er bare å nuke i vei etter du har polymorphet.
csboy Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 (endret) Virker som alle her snakker om duell :S Jeg vil anbefale frost build i og med at det er mange classer som ikk er mulig å ta med fire spec. Endret 8. november 2005 av csboy
Adversary Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Bruk alltid polymorph på en shaman. De har ingenting som kan bryte poly, så det er bare å nuke i vei etter du har polymorphet. 5123310[/snapback] pvp trinket reward
PinneVed Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 den grunt greia? den funker bare mot slows, stuns, og frost trap etc... Ikke fear og charm...
Adversary Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 (endret) ah, sorry huska feil trodde den var mot "imobilisations"(leif?) også. Endret 8. november 2005 av mini me
M@R7!N Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 IKKE blink når en warrior charger med mindre du klarer å blinke en stund før chargen. Blink -> intercept, pummel poly -_-
IHASBOOK Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 fjerner ikke tremor totem poly? Og en brukbar shaman bare purger ice barrier skjoldet til en mage..
brillan Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 ah, sorry huska feil trodde den var mot "imobilisations"(leif?) også. 5125086[/snapback] Den fjerner imboilising(care) også, men polymorph er ikke imboting
.Marcus Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Blink sender en mage 20 yards borte. Blind har 10 yards range. Ingen problem for meg å sprinte 10 yards før en mage får gjort en spell. Etter det er kampen min og bare min Så kommer en shaman og shocker meg da, men det snakker vi om på en annen post. Er shock det eneste en shaman kan? En begynner å lure...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå