Gå til innhold

Free play for Battleground Europe 4-6.Nov


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja..

Kan prøve å fortelle litt..

 

WWII Online (Eller BattleGround Europe som det nå heter) er et WWII MMO spill.

Alt skjer online og i første person.

Du kan spille som mange forskjellige soldater, fly, kjøretøy og båter.

Det er 2 lag, Allied og Axis.

Axis har Tyskland, mens Allied har England og Frankerike.

Du starter spillet med å først velge om du vil være engelsk, fransk eller tysk.

Så velger du hvilket "kompani" du vil være med, og der er det mange oppdrag. (f.eks. angrip den byen eller beskytt den angrepsleiren o.l.)

Kartet er Vest Europa, og har veldig mange byer.

Poenget med spillet er å klare å flytte hele "frontlinen" så langt mot fienden, at dere har absolutt overmakt over alle "supplies" og byer.

En omgang varer i noen måneder om jeg ikke tar helt feil.

 

Liker du å fly, så er det ingenting som er så bra som å fly i dette spillet.

Du starter opp flyet, setter på litt flaps, ruser opp motoren og slipper bremsen.

Så må du passe på at du ikke mister kontroll over flyet på bakken siden kraften fra propellen vil dra det automatisk mot en side.

Til slutt kommer du deg i lufta, tar inn hjulene, tar av flapsen, får litt høyde, setter på autopiloten (som er litt vanskelig å få stabil), og slakker litt av på gassen så motoren ikke går seg varm (tro meg, er ikke kjekt når motoren begynner å hoste, så ryker den som f**n, og til slutt stopper opp.. kan bli noen vanskelige nødlandinger :p).

De dogfightene du har i lufta er så utrolig spennende.

Ofte du ser over 10 fly over samme plass som kriger.

 

Som soldat har du et stort utvalg.

Du kan være riflemann, smg, atr, sapper, para, machinegun, grenadier og noen flere tror jeg..

Når du starter, så får du bare tilgang til rifle, og når du har fått deg 2 ranks opp, så kan du gå videre til å bruke litt flere våpen (likt er det med kjøretøy (fly, båter og landkjøretøy).

 

Spillet skal bli solgt i butikker nå om ikke så mange dager, men vil du ikke vente til det kommer i butikken, så kan du kjøpe en cd-key på nett til 19,99 dollar.

Da vil du få 30 dager gratis (30 dager vist du kjøper i butikk også).

Spillet koster 14,99 dollar pr. mnd., men vist du vil betale for et helt år, så blir månedsprisen ca. 8 dollar.

 

Er litt dårlig til å fortelle, så beklager at alt ble så rotete, og sikkert uforståelig, men er det noe spesiellt du lurer på, så spør!

 

btw.

Du kan laste ned spillet fra hjemmesiden (wwiionline.com), og teste det offline.

Da får du teste alle mulige ting, men du vil ikke møte på fiender.

 

og en ting til.

IKKE la grafikken lure deg.

Den er ikke super bra, men grafikk er ikke alt..

Dette spillet trenger ikke bra grafikk for å være et bra spill ;)

 

 

Nå ligger det noen bilder HER.

 

 

Og en siste ting :p

Vist noen av dere skal begynne å spille spillet, så kan jeg lære dere litt opp i starten.

Da kan vi f.eks. bruke TeamSpeak (som er veldig mye brukt i dette spillet).

Endret av Stealth-
Lenke til kommentar

Hørtes veldig spennende ut dette ja, skal garantert ta å teste det ut, så får jeg se om jeg gidder å forsette =)

Takk for en fint og godt svar.

 

Edit. Registrerte meg med en gmail konto, men har ikke fått noe mail av de enda, også så jeg at Gmail og slikt ikke kan brukes, er dette sant? for akkurat nå har jeg ikke noe annet til rådighet..

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Kan godt være gmail, hotmail og sånne gratistjenester ikke funker.

Pleier å være sånt, men jeg kan ikke si noe sikkert..

 

Har du ikke en sånn ISP mail da?

 

f.eks. *@online.no eller *@bluezone.no osv osv..

5117273[/snapback]

 

 

Nope desverre, er ikke jeg som er "sjefen" over internetten her i huset, men har en egen mail fra de jeg kjøpte meg domene og et domene navn fra, er bare en stund siden jeg brukte den, så vet ikke om den kontoen fortsatt virker, mulig jeg ikke har betalt.

Men kontoen min er oppe værtfall med gmail kontoen, eneste er at jeg ikke har fått noe mail om å aktivere kontoen eller noe, eller lettere sakt har opnet en konto men ikke subscribet meg enda.

Lenke til kommentar
Men kontoen min er oppe værtfall med gmail kontoen, eneste er at jeg ikke har fått noe mail om å aktivere kontoen eller noe, eller lettere sakt har opnet en konto men ikke subscribet meg enda.

5117340[/snapback]

 

Registrerte du deg som ny og betalende kunde, eller registrerte du deg til Free-Play biten? Om det var til Free-Playen, så er den lukket nå såvidt jeg vet.

 

Om du betalte, så får du en mail fra Playnet om at kontoen er laget så fort de har fått registrert pengene sine (så om du betaler via PayPal, kan det ta litt tid. VISA/mastercard går fortere unna.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...