Gå til innhold

Hva synes dere om mitt siste verk ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det ser ganske bra ut, men :

- http://www.unrealized.org/les_artikkel/gen.../kast_tabellane

- Menylenkene burde fått en annen farge enn standard blå, og en :hover hadde kanskje ikke vært så dumt

- Å fortelle folk hva klokka er, er en ytterst unødvendig opplysning

- Fjern underline på overskriftene, de ser ut som lenker

- Synes den blinkende headeren var noe irriterende

 

- Skal det være sånn?

post-56952-1131272340_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Spørsmålet mitt er om dette ikke er en tutorial? Mener å ha sett noe lignende på "good-tutorials.com", men det kan sikkert trådstarter svare på?

 

Edit: Kan du kode hjemmeside uten tabeller? Ser du skryter av dine ferdigheter i "teddy" sin tråd.

Endret av kimthoma
Lenke til kommentar

Uff og uff, for en sinnsykt stygg kode som var på den siden der! Sorry ass, men i mine øyne kan du bare kaste siden utfra koden. Hvordan skal folk med tekstbaserte nettlesere kunne se den siden der? For ikke å snakke om folk med screen readers?

 

Så over til designet:

Designet er faktisk litt stilig, men likevel er det alt for mye som trekker ned..

  • Poenget med animasjon i header?
  • For liten skrift/for lav kontrast
  • Små overskrifter + underline = link??
  • Hvorfor ingen previews av bildene i work-seksjonen? Bare navn (med utropstegn bak :no: )
  • Ingen styling av linker, bryter totalt med designet.

Dette her ble totalslakt, men jeg synes faktisk at den fortjener det... Siden virker lite seriøs, spesielt med tanke på språket på siden. Hvilke seriøse selskaper ser du skrive «u» i stedet for «you»? Blir så vanvittig fjortiss, for å si det rett ut.

 

Og du bør kanskje også lese denne tråden her: Websider til kritikk...

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal tro. På den ene siden liker jeg det overhodet ikke, fordi klumpete PS-utseende hører til fortida. Derimot er fargene såpass behagelig at det nesten funker. Men når du ikke kan å style tekst og lenker osv, blir det ikke bra. Du bruker jo standard :hover, :visited osv.. Veldig kjedelig, og det passer heller dårlig.

 

Sjekk feks Csszengarden, så ser du hvor viktig det er med ordentlig styling av tekst, lenker ol.

Lenke til kommentar

Flashy design. Ekstremt ulogisk og jeg kan ikke relatere til det på noen som helst måte.

 

Du blir diskvalifisert pga koden, desverre. Det er jo krise, mann! Den quirker og er 400kb stor. Dette er jo mye selv for bredbåndsbrukere. Også er dette praktisk talt uten bilder i innholdet.

 

:nei:

Endret av Jonas Drange
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...