BigJackW Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Jeg legger inn en spray i cs:s trykker apply, og sprayer (det funker). Men når jeg trykker apply blir siktet stor igjen. Jeg bruker bestandig: cl_crosshairscale 6000 Men når jeg skriver det kommer sprayen min bort, de to pistolene kommer tilbake, (default). Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?
Arne_F Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Hver gang du gjør noe i console, så blir det default config på alt i console.
Arne_F Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Det du må gjøre er å skrive cl_crosshairscale 6000 på nytt.
BigJackW Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 Men da går sprayen til default igjen
stalker. Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hva med å legge cl_crosshairscale i autoexec-filen? Må vel fungere?
BigJackW Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 Har gjort det også, men det funker ikke.
Left Blank Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 add en bug report, kanskje de fikser det..
BigJackW Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Må sikkert skrive på Engelsk da, og jeg er ikke en reser på engelsk. Kan noen hjelpe meg med å skrive det?
Left Blank Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 When choosing a spray, and then clicking apply, my crosshair size defaults back to "big." (I always use cl_crosshairscale 6000). And when I then type cl_crosshairscale 6000, the spray changes back to the default spray. I think this should be fixed. Burde fikse biffen det der.
BigJackW Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 When choosing a spray, and then clicking apply, my crosshair size defaults back to "big." (I always use cl_crosshairscale 6000). And when I then type cl_crosshairscale 6000, the spray changes back to the default spray.I think this should be fixed. Burde fikse biffen det der. 5124926[/snapback] Takk, skal legge inn en bug-report. Flere må også legge inn så kanskjer det skjer litt fortere:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå