Gå til innhold

Teamwork vs egoisme


Anbefalte innlegg

Med dette så får jeg utrope mitt hat ovenfor "teamsoldiers" som ikke tåler at jeg tar et heli eller fly rett foran nesen på dem...Når du sitter klar for avgang og venter spennt på et bombetokt, så presterer enkelte å "snipe" deg, for så å ta over flyet!

Hva i heiteste er problemet til folk?er du en av dem sier du? SKJERP DEG!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig!

Har skjedd meg to dager på rad, en fyr drar fram M95, og rapper flyet.

Også folk som har festet C4 til flyet, eller stilt seg i veien, for å sikre meg et TK, eller at de får flyet.

Blir drittsur jeg og.

(spesielt når fyren jeg rapporterer på battlefield.no forumet ikke blir bannet, men har likevel begynt å ta screenshot hver eneste gang sånt skjer, og rapporterer det.) :realmad:

Lenke til kommentar

Hvis meg og en annen gjør det veldig bra med et fly. Vi flyr sammen i sammen halve runden og får ganske bra stats, så krasjer vi og respawner. Da står det en fyr med en dritrank og venter på flyet. Hvis han får flyet TK vi han mest sannsynelig.

 

BTW, jeg vil ikke kalle det teamwork at en noob som bare jakter på andre fly med bombefly er teamwork. De som ikke klarer å bombe bør ta jagerflyene.

Endret av kristoffer88
Lenke til kommentar
Hvis meg og en annen gjør det veldig bra med et fly. Vi flyr sammen i sammen halve runden og får ganske bra stats, så krasjer vi og respawner. Da står det en fyr med en dritrank og venter på flyet. Hvis han får flyet TK vi han mest sannsynelig.

5110565[/snapback]

Håper du blir banna fra alle servere. Hater drittunger som TK med vilje for hardware! Idiot. :mad:
Lenke til kommentar

Han har egentlig et poeng i at sånne som ikke flyr særlig godt burde la de være til noen andre.

Har sett folk som tar fly, og styrter med en gang, sånt blir jeg sur av.

TK'er dog aldri folk som tar flyet etter at jeg har flydd nesten hele runden, uten å bli skutt ned.

Lar andre prøve seg litt og, skal ikke være totalt egoist, heller.

 

BTW, er ikke alltid det synes på rank at man er god, er f.eks. bare Sergeant selv, men fikk da 35 kills i en runde med fly på Wake, og ellers gode scores.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Første mann til flyene er det som gjelder i battlefield2, så lær og leve med det.

Og til de som samarbeider og misliker noobs som tar flyene, Dere er en av grunnene til at noobs lærer slike uvaner....Teamkiller dere, begynner de, osv.

Folk som ikke tenker over konsekvensene av sine handlinger misliker jeg sterkt. En av grunnene til at jeg mer eller mindre ikke spiller bf2 lengre, er nettopp pga all kjempingen om å få utstyret. Spiller derfor mer infanteri til fots enn noe annet.

Mindre mas sånn sett.

Lenke til kommentar

bra beskrevet AciD18 :)

 

men det mest irriterende av alt er når følgende skjer: Jageren og Bombeflyet kræsjer samtidig. Jeg og en venn snapper opp bombeflyet foran nesa på en idiot som bruker all sin tid på å kræsje på random overalt på mappet i håp om at han får en kill. Bombeflyet bruker som kjent litt vel mye tid på å varme opp motorene, og på den tida har mr.kamikaze funnet fram til jagerflyet. Han tar det, og mens vi tar av KRÆSJER HAN JAGERFLYET RETT I MOTORENE VÅRE! :realmad: :realmad: slik gjør han at laget står uten fly og at han lærer flere :mad:

Lenke til kommentar

Da har man singleplayer til å øve på å fly.

Jeg fikk BF2 for en måneds tid siden, og holdt meg unna pilotrollen en stund, til jeg fikk øvd inn på SP.

Poenget mitt var at jeg ikke blir så glad når flyet kommer 50m, og så styrter rett ned, eller blir brukt til kamikaze.

 

@Kenneth11:

 

Dritt :thumbdown:

Lenke til kommentar

At flere ikke lærer seg mer i singleplayer er litt synd, men ganske mye dice sin skyld siden singleplayer jevnt over suger.

Derfor slenger folk seg på multiplayer med en gang.

Synd ettersom jeg ikke har opplevd et spill som er arkadebasert som har så vanskelig helikopterstyring. hehe.

Etter en del singleplayerspilling med heli, så var det rett ut i multiplayer og eie litt troops...om ikke jeg må stå i kø bak 10 andre som vil ha heli da.

Verste jeg ser er folk som faktisk venter på at teammate skal krasje for å deretter håpe han skal være først i flyet.

Hallo? Hva gjør du online om du kun vil gjøre en ting?

2 fly og 32 spillere. Statistisk sett er du fucked.

Lenke til kommentar
Hvis meg og en annen gjør det veldig bra med et fly. Vi flyr sammen i sammen halve runden og får ganske bra stats, så krasjer vi og respawner. Da står det en fyr med en dritrank og venter på flyet. Hvis han får flyet TK vi han mest sannsynelig.

5110565[/snapback]

 

DØØØØ!

 

Seriøst, bare fordi folk har lav rank trenger de ikke være sugedårlige, OG SELV OM DE ER DET ER DET IDIOTI Å TEAMKILLE. "jeg er best, så da skal jeg fly uansett". det funker ikke sånn, får du ikke flyet er det synd for deg, finn noe annet å gjøre. dust.

Lenke til kommentar

tok ett heli rett foran nesa på de to som fløy det sist. fikk løftet meg 1m fra bakken før det smalt... TK. så neste gang jeg prøvde og de tok det før meg latet jeg som jeg plasserte noen c4 på heli... så de skjøt meg ;) nok en TK til en av de... Er uansett lei heli... Best å være soldat på bakken.

Lenke til kommentar

Oppdaget at han som to ganger har hennrettet meg i fly har 914 TK's (!)

Jeg har noe slikt som 39, og det kommer stort sett fra idioter som løper inn i artillerisonen og kaster seg foran flyet mitt.

 

Spiller nesten bare på Battlefield.no servere, og anbefaler å bruke:

?report *nick* *grunn*

Screenshot av hendelsen

Rapport her:

http://www.battlefield.no/forum/index.php?showforum=267

 

Føles litt bedre når man får bannet slike folk :)

Lenke til kommentar

hvis noen tker meg med vilje så dedikerer jeg meg til å springe rundt å finne denne personen for å prøve å ødelegge spillet hans ved å tk meg mest mulig,slik at jeg kan få inn så mange punish så mulig.

bruker å snipe de fra lang avstand også slik at de mister mest mulig liv uten å dø,så kan de bare gå der med to prikker igjen å prøve å spille.

 

jeg hater folk som tker,å jeg liker ikke folk som tror at høyest rank gjør deg til den beste spilleren,betyr bare at du har mest poeng.ser stadig kompiser som står å skyter på hverandre for å få poeng ved å gi ut medkits å drive opplivning...

Lenke til kommentar
Hvis meg og en annen gjør det veldig bra med et fly. Vi flyr sammen i sammen halve runden og får ganske bra stats, så krasjer vi og respawner. Da står det en fyr med en dritrank og venter på flyet. Hvis han får flyet TK vi han mest sannsynelig.

 

BTW, jeg vil ikke kalle det teamwork at en noob som bare jakter på andre fly med bombefly er teamwork. De som ikke klarer å bombe bør ta jagerflyene.

5110565[/snapback]

 

Selv om han har lav rank kan det jo aliekvel være at han er en jævel på å fly. Enten han har lært deg det i SP eller har masse erfaring fra andre spill. Utrolig tåpelig å teamkille han for han tok "deres" fly fra dere.

Lenke til kommentar

For dem som ikke kan håndtere et fly, så vil jeg anbefale dem om å starte en lan-server å trene for seg selv eller med noen kompiser.

 

Jeg og noen kompiser startet med å trene på lan til vi klarte å beherske flygingen bra nok til at vi ikke ville flaue oss ut på nettet :)

 

Den eneste grunnen til at jeg tar fly, er når jeg er spec ops og skal ta ut fiendens UAV osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...