Keylar Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Herregud så mange folk i en og samme tråd som påstår ting de ikke vet noe om, Jeg blir nesten redd jeg. Fakta: Blizzard har bekreftet at det ikke kommer nye klasser i expansion pga. balanseproblemer. Blizzard har bekreftet at det kommer 2 nye raser, Horde sin er Bloodelves, Alliance sin gjenstår å få se. 5109987[/snapback] Ja uff...Må ikke bli redd da Balanseproblemer? I alle dager..Da har de ikke prøvd hardt nok. 5112037[/snapback] uh.. Hvis de introduserer en ny klasse må denne testes opp mot alle andre nåværende klasser. Det er ganske stort tidsforbruk å holde på sånt.
Jan Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Herregud så mange folk i en og samme tråd som påstår ting de ikke vet noe om, Jeg blir nesten redd jeg. Fakta: Blizzard har bekreftet at det ikke kommer nye klasser i expansion pga. balanseproblemer. Blizzard har bekreftet at det kommer 2 nye raser, Horde sin er Bloodelves, Alliance sin gjenstår å få se. 5109987[/snapback] Ja uff...Må ikke bli redd da Balanseproblemer? I alle dager..Da har de ikke prøvd hardt nok. 5112037[/snapback] uh.. Hvis de introduserer en ny klasse må denne testes opp mot alle andre nåværende klasser. Det er ganske stort tidsforbruk å holde på sånt. 5112241[/snapback] åja...trodde de jobbet i blizzard?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå