Gå til innhold

itbutikken.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg bestilt fra ITButikken.no en gang, og dette gikk smertefritt. En venn av meg handlet også der en gang, og dette gikk så vidt jeg vet helt fint.

 

_________________

AOpen AK73(A)-V

AMD Duron 1200 MHz

128 MB SDRam

10 GB Seagate Medalist

3D Prophet 4500 64 MB

Lite-On 32X CDRW

 

[ Denne Melding var redigert av: SvovelSyre på 2002-08-26 13:59 ]

Lenke til kommentar

Jeg kjøpe en bærbar, og fikk den for en uke siden... ALT VAR PÅ DANSK!!! Kabler, manuler... alt!

 

Ringte til den norske "avdelingen", han sa at det var slik!

 

Han skulle ringe til danmark å høre om jeg ihvertfall kunne få ett norsk OS, hørte ikke noe fra ham resten av dagen... så jeg sendte bærbare PCen tilbake!

 

Har enda ikke fått pengene igjen...

 

På siden står det at i enkelte tilfeller kan det hende at en manual eller kabel er dansk... yeah right!

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt kabinett i fra itbutikken og fikk ikke med kabel i det hele tatt en gang og riktig kabel en annen, men det er kanskje litt anderledes når man bestiller laptop. Er det ekstern transformator eller er det vanlig aparatkable inn til PCen? Hvis det er intern transformator er det ofte helt vanlig apparat-kabel inn til PCen og denne kan du få kjøpt nesten overalt hvor de selger elektrisk utstyr (49,- på Clas ohlson f.eks.) Noen eksterne transformatorer har også vanlig apparatkabel inn til boksen og kan løses på samme måten (mye mindere hodebry enn å drive å sende ting frem og tilbake. Dersom det ikke deles av med en vanlig apparat-kabel er nok det enkleste å ta kontakt med distributør av merket her i landet og spørre pent om du kan få byttet den hos dem.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-29 13:53, AtleP skrev:

Den strømkabelen jeg fikk passa ikke ihvertfall...


 

Jeg har bestilt en printer fra itbutikken, og fikk også en strømkabel som ikke passet. Det var tre "pinner" på den. Aner ikke hva slags standard det er. Jeg trodde danskene brukte samme kontakt som oss.

 

Egentlig var det ikke noe stort problem. Det var samme strømkabel som brukes på PCer og skjermer, så jeg fant en i kjelleren.

 

LeD

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-29 20:46, LeD skrev:

Quote:


Den 2002-08-29 13:53, AtleP skrev:

Den strømkabelen jeg fikk passa ikke ihvertfall...


 

Jeg har bestilt en printer fra itbutikken, og fikk også en strømkabel som ikke passet. Det var tre "pinner" på den. Aner ikke hva slags standard det er. Jeg trodde danskene brukte samme kontakt som oss.

 

Egentlig var det ikke noe stort problem. Det var samme strømkabel som brukes på PCer og skjermer, så jeg fant en i kjelleren.

 

LeD

 

Joa, sikkert mulig å kjøpe en ny kabel og greier, men ettersom det jeg forsto, ble vedkommende med laptop'en så lei av at Itbutikken ikke kunne fikse en riktig kabel at han lot dem få tilbake en B-vare. Det gir jo ikke noe godt inntrykk av butikken, når de ikke klarer å få ordna en liten strømkabel så han fikk bruke sin nye maskin... hvordan ville du følt å sende en pc inn på service der ? :sad:

 

Itbutikken.no skal jo liksom selge til norske kunder også, de henvender seg til nordmenn i hvertfall. Og en strømkabel er forholdsvis esensiell til en pc da :wink:

Lenke til kommentar

Jeg har handlet minst 10 ganger fra itbutikken..

og var meget fornøyd med dem..

helt til jeg en dag fikk et deffekt hovedkort..

 

sendte det i retur..og det tok etter utallige mailer, (nærmest usaklige sinte mailer etterhvert)

2 mnd!! før jeg satt med et nytt i labben..

 

prisene er bra.. varene ok.. men support på deffekte varer virker helt på trynet... andre webshopper, som for eksempel Mamoz, sender umiddelbart ny vare hvis kunden er 150% sikker på at varen har fabrikasjonsfeil.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-30 00:29, XAntaresX skrev:

Jeg har handlet minst 10 ganger fra itbutikken..

og var meget fornøyd med dem..

helt til jeg en dag fikk et deffekt hovedkort..


sendte det i retur..og det tok etter utallige mailer, (nærmest usaklige sinte mailer etterhvert)

2 mnd!! før jeg satt med et nytt i labben..


prisene er bra.. varene ok.. men support på deffekte varer virker helt på trynet... andre webshopper, som for eksempel Mamoz, sender umiddelbart ny vare hvis kunden er 150% sikker på at varen har fabrikasjonsfeil.


 

Det var ikke et Asus CUV266-DLS vel? Jeg fikk et slik derfra idag. Det var tydelig brukt, og det er ustabilt som alle hauger her. Har kun igjen å bytte strømforsyning, så er alt annet prøvd.

Lenke til kommentar

Jeg var i kontakt med itbutikken i dag igjen for å høre om de hadde fått den bærbare PCen...

de ventet den til mandag/tirsdag... :sad:

men det er postens feil... (3 dager fra kristiansand til oslo...)

 

Det er jo billig på itbutikken, så jeg spurte når de skulle få NORSKE maskiner... i løpet av en uke svarte de....

 

De skulle også kontakte leverandøren om jeg kunne få bestilt bærbar PC (Acer 272xc) med NORSK OS, strømkabel, manualer, osv... (ok... det kan gå an med danske manualer, men det danske språket kan være litt kinkig...)

 

Håper jeg kan få gjort det!

Venter i spenning! :wink:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...