Gå til innhold

16:9 format i Pinnacle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje ein idé å spesifisere kva program du har? Pinnacle er ein software/hardware-produsent, ikkje eit program.

 

Er klar over at du, som alle andre som berre seier "Pinnacle" i dette forumet, meiner Pinnacle Studio, og mest sannsynleg Studio 9. Men likevel... Studio 8, 9 eller 10?

 

Når det er sagt, so skal ikkje eg påstå eg har noko svar, då eg ikkje har noko erfaring med Studio. Men eg lurer likevel på: Når vel du 16:9/4:3? Vel du det når du oppretter prosjektet, eller skal ein kunne skifte mellom dei etter å ha oppretta eit prosjekt?

 

Poenget er, at om du har valt eit 4:3 prosjekt i utgangspunktet (noko eg ikkje veit om du har), so er det ikkje sikkert ein kan skifte til 16:9 i ettertid. (Ein kan t.d. ikkje gjere det i Adobe Premiere Pro...)

Lenke til kommentar

OK jeg har pinnacle studio 9.3. Det kommer opp i 16:9 format under grabbingen fra kamera, men når jeg velger make movie, er dette ikkenoe option lenger. Det endelige resultatet er da også i 4:3 format, med dertil fordreide former på menneskene. (i hvertfall i mediaplayer) Ved å bruke WinDVD kan jeg tvinge frem widescreen format og da ser de normale ut. Har ikke testet å brenne til DVD selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...