sunnmøring Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Får en feilmelding når jeg prøver å åpne ei fil i Daemon Tools. Feilmelding: Unable to mount image. Cue sheet: Line 1 - File not accessable Skjønner ikke hva som er feil for jeg har åpnet den samme fila med Daemon Tools før. Noen som kan hjelpe? Har prøvd å installere Daemon Tools på nytt uten at det hjalp.
Tordenflesk Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Demon Tools finner ikke Image-fila Cue-fila viser til. Litt english-kunnskaper var alt som skulle til.
sunnmøring Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Det er det jeg ikke skjønner for fila ligger der som den lå sist jeg brukte den.
sberg43 Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Åpne opp cue filen i f.eks notepad og sett rett referanse til bin-filen (dvs skriv navnet til bin-filen på nytt) Alternativt kan du prøve å montere bin-filen istedet for cue-filen med deamon toolss
sunnmøring Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 Tusen takk for hjelpa. Det var feil navn på bin fila, uten at jeg vet hvordan det har skjedd. Men nå fungerer det igjen. Det er godt vi som ikke har så veldig god greie på data har et sted å gå for å få hjelp. Takk til de som driver forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå